Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

8 лесни начина за запазване на младостта

Кой би имал нещо против без много усилия да намали част от годините си. Поне след определена възраст... Особено жените... Вярно е, че чудеса не се случват, а се иска постоянство и правилен подход, през цялото време. Но все пак – има някои не толкова ангажиращи начини да изглеждате по-млади...

Нямаше ли да е страхотно, ако всички наоколо можеха винаги да ви виждат млади и жизнени? Каквито наистина сте отвътре!

Всъщност е доста лесно: Да изглеждате по възможно най-добре поне отчасти е въпрос на добра грижа и на подсилване на естествените черти, които ще ви откроят от останалите. Така не само ще сте по-здрави, но и ще повишите самочувствието си.

Например една обикновена промяна в стойката може да подмлади външния ни вид с години, да намали болките в гърба и врата. Ако вярвате, че сте готови да започнете истинска битка с възрастта, тогава първо приемете, че заслужавате всичко хубаво в живота, за което си мечтаете. След това пробвайте тези няколко лесни съвета. И съвсем скоро хората около вас ще започнат да ви питат какво се е случило, за да изглеждате така добре...

1. Седете изправени

Прегърбването не само не е секси, то причинява и болки в гърба. Психолозите знаят: хората, които седят изправени, се възприемат като по-млади, по-уверени и по-щастливи от онези, които се прегърбват, отпускат раменете си или стоят наклонени на една страна. Това ще ви накара и да се почувствате по-добре – правилната стойка предпазва от мускулни и ставни болки и помага да предотвратите главоболието като намалява напрягането на врата.

За да подобрите стойката си, започнете например курс по йога или пилатес. Упражненията ще укрепят мускулите в коремната област, таза и ниската част на гърба, което помага за изправената стойка. Когато се налага да седите дълго време, периодично ставайте, правете няколко крачки и се разтягайте – поне веднъж на всеки час. Опитайте и следното просто упражнение: дръжте и двата си крака стъпили на пода, рамената и брадичката отпуснати, ръцете върху бедрата. Бавно придърпайте раменете си назад и притиснете плешките си, пребройте до 5 и се отпуснете. Повторете това 3 или 4 пъти.

2. Повече секс!

Резултатите от любопитно изследване сочат, че двойките на по около 40, които правят секс редовно (2-3 пъти седмично), изглеждат с до 12 години по-млади в сравнение с останалите. Не става дума само за вътрешно усещане – според изследователите, лицата на сексуално активните двойки са с по-малко бръчки, кожата им е по-гладка и еластична. Учените обясняват този факт с действието на окситоцина – вещество, което намалява стреса. Известно е също, че сексът вечер помага за добрия сън.

3. Подсилете веждите си

Дайте на пинцетите малко почивка! Мозъкът асоциира дебелите, поддържани вежди с младостта. Когато веждите са тънки, те правят чертите на лицето по-невидими, т.е. добавят години и към най-младоликото излъчване. Запълнете редките участъци с тъмни сенки, за да усилите илюзията за гъстота. Нанесете сенките с измита и подсушена четка за грим и след това използвайте върховете на пръстите си, за да прелеете цветовете. Но не повдигайте височината на дъгата - вместо младежки вид това ще ви придаде сърдито изражение. Просто следвайте естествените очертания на веждата.

4. Направете си кичури

Правилният цвят не само прави косата да изглежда по-млада, но и откроява кожата на лицето. Боядисването на сивите коси е добър начин да придобиете по-младолик вид, но за още по-добър ефект добавете и няколко кичура един или два тона по-светли от останалото. Косата не само ще изглежда по-блестяща и здрава, но и ще прикрие промените по кожата, които възникват през 40-те и й придават блед матов цвят. Различните тонове на косъма отразяват светлина и така придават повече цвят на лицето.

5. Купете си нов сутиен

Гърдите провисват с възрастта - всички знаем това, но пък не е нужно да си личи. При първите признаци за тази неприятна, но неизбежна промяна, си купете нов сутиен с незабележима подвижна подплата в чашките. Това ще ви помогне да върнете линията на гърдите там, където е била в по-младите години - между рамото и лакътя.

Но внимавайте в избора - прекалено отпуснатият сутиен или неправилно разположените презрамки могат да предизвикат болки в гърба, рамената и врата. Специалистите са забелязали, че жените, които се оплакват от този симптом, почти винаги изпитват облекчение, след като сменят сутиена.

6. Направете си маникюр

Ръцете най-лесно издават възрастта, но и тук може да се приложат някои трикове. Лакът за нокти и пръстените могат да отнемат вниманието на околните от знаците на остаряването каквито са например вените и петната. Интересно проучване, в което участниците е трябвало да определят възрастта на жените само на базата на снимки на ръцете им, дава ясни резултати в тази посока - 49% от участниците преценяват ръцете на жените по-млади, когато на ноктите има лак, а 52% правят същото, ако по ръцете има и бижутата.

7. Спрете цигарите!

Лицето на пушача може лесно да се различи от другите. Освен това цигарите наистина вредят на здравето – според статистиката то намалява живота на жените с 15 години. Специалистите дори използват термина “лице на пушач” – за лице, което е прекомерно набръчкано около очите и устата и кожата му има сивкав оттенък.

Никога не е късно да се откажете, дори ако сте дългогодишен пушач. А кожата се постепенно се възстановява - поне до някаква степен. Само с козметични процедури обаче може да премахнете линиите около очите и устата. За сметка на това здравият изглед на кожата ви бързо ще се възстанови.

8. Придайте блясък на зъбите си

По-бялата усмивка със сигурност ще накара хората да ви възприемат като по-млади. Подсъзнателно свързваме матовата усмивка с възрастта – емайлът се износва с времето и потъмнява зъбите ни. Бляскавата усмивка от друга страна създава впечатлението за добро здраве и младост. Най-малкото, което можете да направите, е да намалите употребата на продукти, които оставят петна по зъбите ми – кафе, червено вино, цигари.

За да върнете белотата на зъбите си, в домашни условия ползвайте съответна паста за зъби или друг избелващ продукт. Или попитайте зъболекаря си за други възможни варианти за избелване. И разбира се, мийте зъбите си редовно с четка и паста, чистете ги с конец – това е сигурен начин да се предпазите от появата на петна, а и понижава риска от периодонтални заболявания, които са основната причина за загубата на зъби.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии