Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Ходене и упражнения за отслабване

Отдавна е доказано, че ходенето, особено ако е с по-висока интензивност, е един от най-добрите начини за поддържане на мускулния тонус и за сваляне на излишни килограми.

Ходенето може да се съчетае с подходящи упражнения и така ползата ще бъде много по-голяма за цялата мускулатура, за гръбначния стълб, не на последно място - за доброто ви самочувствие, когато изчистите мазнини от тялото си.

Когато сте решили да се разходите из парка, можете да си изберете по-усамотена и приятна за вас алея, да ускорите малко темпото на ходене, а след като загреете добре, да изиграете следния комплекс от упражнения:

Упражнение 1

И. п. - Застанете на място. Тялото е изправено, погледът напред.
Разтворете ръцете встрани: 1-3 - ходене на пръсти; 4 - направете хоризонтален мах напред с ръцете и плеснете с дланите пред тялото; 5-7 - ходене на пръсти; 8 - хоризонтален мах назад и плеснете с длани зад гърба.
При пляскането зад тялото ръцете трябва се докоснат на нивото на гърба.
< Първоначално правете маховете по-плавно. Резките движения могат да причинят травми. След време ще ускорите темпото. Започнете с по-малко повторения в първите тренировки.
Повторения: 8-12

Упражнение 2

И. п. - Стоеж, ръцете са на хълбоците.
На: 1-4 - ходене с максимално високо повдигане на коленете; 5 - стъпка с левия крак и мах с десния крак високо встрани, ръцете се изнасят също встрани; 6 - стъпка с десния крак и мах с левия встрани.
Гърбът остава изправен, погледът е напред.
Повторения: 8-12

Упражнение 3

И. п.  - Стоеж, гърбът е изправен, поглед напред.
На:1-4 - ходене с широки крачки и със силни широки махове с ръцете; на 5 - заставане в стоеж; 6 - повдигане на ръцете през страни до горе и дълбок десен наклон, 7 - заставате в стоеж; повтаряте всичко с ляв наклон.
Повторение: 8-10

Упражнение 4

И. п. - Стоеж, ръцете зад тила, гърбът добре изправен погледът е напред. На: 1-4 - ходене на пръсти; 5-7 - силно обтягане на ръцете до горе, дълбок наклон напред и трикратно пружиниране; 8 - изправяне до и.  п. 
Повторение: 8-10

Упражнение 5

И. п. - Стоеж, ръцете са на хълбоците. Гърбът - изправен.
На: 1-4 - ходене на пръсти; 5 - подскок на левия крак и мах с десния назад; 6 - противоравно. При подскоците  маховият  крак  е добре обтегнат,а тялото хубаво изправено.
Повторение: 6-8

Упражнение 6

И. п. - Стоеж, ръцете са разтворени встрани, гърбът изправен, погледът е напред. 
На: 1-2 - две стъпки с малки подскоци вляво;  3-4 - два високи подскока с двата  крака на място, ръцете са на хълбоците. Повтаряте с подскоци вдясно.
Повторение: 6-8

Упражнение 7

И. п. - Стоеж. 
На: 1-3 - три последователни подскока с двата крака напред, като се стремите към максимална дължина на подскоците; 4 - подскок назад, като се стремите към максимална височина.
Повторение: 6-8
Продължете разходката си, като направите няколко дихателни упражнения.

назад ...

Диета и двигателна активност - сваляне на излишни килограми

Ако сте решили да се отървете от излишни 5 кг, има два основни лоста - диета и двигателна активност.

Препоръчва се спазват следните режим:

1. Храненето да става 4-5 пъти дневно с обемиста и засищаща, бедна на калории храна - зеленчуциез картофи и ориз), несладки плодове, нетлъсто месо (телешко, пилешко, риба), мляко и млечни продукти.

Да не се забравя принципът - кралска закуска, обед на богаташ, вечеря на бедняк (3 часа преди лягане за сън!).

прочети повече ...

След диета е нужна и гимнастика

При загуба на килограми вследствие на каквато и да е диета мускулатурата се отпуска, кожата може да увисне.

За да се сведат до минимум тези последствия, е нужна и гимнастика, която може да се избере от Интернет или безбройните книги упражненията, които най-много ви подхождат.

Добре е не само да отговарят на нуждите ви (например за стягане на бедрата и ханша, корема или бюста), добре е те просто да ви допадат, защото ви предстои да живеете с тях.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии