Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Разделно хранене - лесни комбинации

Лесни комбинации от продукти за разделно хранене. Много по-лесно от предлаганите таблици.

Разрешени комбинации за разделно хранене:

- Месо, риба и птици с гъби, зеленчуци, домати

- Сирене, извара с гъби, зеленчуци, домати, плодове

- Ядки, семена, зърнени храни с зеленчуци, домати, плодове

- Захар, мед с кисело мляко, плодове

- Плодове с кисело мляко, плодове

- Хляб, тестени изделия с гъби, зеленчуци, картофи, маслини, масло, олио

- Картофи с гъби, зеленчуци, хляб, маслини, масло, сметана, олио

- Зеленчуци с гъби, кисело мляко, картофи, хляб, маслини, масло, сметана, олио, месо, риба, птици

- Плодове с кисело мляко, плодове, захар, маслини, сметана, олио, ядки, зърнени храни, сирене, извара

- Оцет, горчица с гъби, зеленчуци, домати, плодове, маслини, сметана, олио

- Домати с гъби, зеленчуци, кисело мляко, оцет, горчица, маслини, сметана, масло, олио, ядки, зърнени храни, сирене, извара, месо, риба, птици

- Кисело мляко със зеленчуци, домати, плодове, захар, мед, маслини, масло, сметана, олио

- Царевица с гъби, зеленчуци, кисело мляко, домати, ядки, зърнени храни, олио, масло, сметана, маслини

- Гъби със зеленчуци, царевица, домати, оцет, горчица, картофи, хляб, маслини, масло, сметана, олио, сирене, извара, месо, риба, птици

При тези комбинации нямате ограничения по колко пъти на ден ще ядете - важно е правилното комбиниране на продуктите.

Не забравяйте, че е много важно да хапвате често и по малко!

Водата е добър приятел при отслабването, може да я замествате с билков чай!

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии