Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Тайната на стройната фигура - ядене по групи

Всеки човек иска да изглежда добре, но за съжаление малцина са тези, които могат да си позволят да си хапват от всичко на корем и това да не окаже негативно влияние на фигурата им.

Ето малко полезна информация, за тези които вечно се ограничават от различни видове храна:

Според последни данни, учените са стигнали до извода, че същността на диетата е по време на всяко хранене да се консумира определена група от продукти.

Например: на закуска - плодове, при втората закуска - млечни храни, на обяд - зърнени култури и зеленчуци, следобед - протеини, вечер - само чайове.

При всяко едно от храненията изяденото количество не трябва да надвишава повече от 500 грама. Почивките между отделните хранения да са минимум 2,5 часа, а най-добре  през 3,5-4 часа. Препоръчително е всичко, което е възможно да се яде сурово. Никакви туршии и консерви. Без захар, алкохол и сол.

Минерална вода и билков чай може да се пие в неограничени количества.

Препоръчителни храни по групи:

1. Плодове:

Всички плодове, включително банани, грозде, ягоди (ако не сте алергични), диня и други, които някои диетолози изключват от диетите за отслабване.
Най-добър вариант: 350-400 грама.

2. Млечна група:

Кисело мляко, прясно мляко, извара, протеинови шейкове. Мазнините да не са повече от 2%. Когато купувате извара, по-добре да е обезмаслена.
Най-добър вариант: 250-300 грама извара.

3. Група зърнени култури и зеленчуци:

Всички зеленчуци без картофи.
Зърнени култури: кафяв ориз, варено жито, овес, грубо смлени трици от всички зърнени култури.
Салати: каквито ви душа иска. Имате право да добавите зехтин и ленено семе, лимонов сок. Не забравяйте - Никаква сол!

4. Протеинова група:

Всякаква риба, морски дарове, яйца.
Без месо ще е по-добре, но е допустимо пилешко.
Никакви пушени и солени меса. Никакви рибни супи и бульони.

5. Чайове:

Всякакви: зелен, плодов, билков.
Забранен е само черният чай.
Няма ограничения колко време да спазвате диетата.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии