Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Какво да ядем и пием?

“Не яж когато не си гладен, и не пий, ако н си жаден”- казва мъдрецът, знаейки, че всичко прекалено е противно на природата.

Установено е, че ядем и пием много и чрез това обременяваме и повреждаме организма си. Последствията са ясни – напълнявне и стремеж за сваляне на килограми с различни диети.

Всеки трябва да изхожда в това отношение от максимата, че ние “живеем не да ядем и пием, а ядем и пием, за да живеем”. Гладът ще остане до известна степен завинаги най-добрия готвач. Да се яде и пие много наведнъж е вредно – последствията – пагубни: мързел, сънливост, главоболие, омайване.
Предпочитаният вариант е: “По-малко, но често”, а “не често, но много”. Още Тацит свидетелства, че германците са яли също умерено (3-4 пъти на ден), защото и те яли, за да живеят.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии