Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Яжте брюкселско зеле!

Може би, когато сте били деца, не сте обичали аромата на сготвено брюкселско зеле, но сега е времето да се замислите отново по въпроса.

Вижте какво сте изпуснали!

Брюкселското зеле е един от най-мощните борци с раковите образувания, заедно със своя братовчед броколито. Това се дължи на съставки като хлорофил, каротеноиди, глюкозинолати, за които е доказано, че се борят успешно с рака.

Доказано е, че страните, в които се консумира повече брюкселско зеле се наблюдават по-малко случи на рак на стомаха. Освен това предпазва от рак на гърдата, уретера и ендометриоза.

Друга добра причини да консумираме този зеленчук е високото съдържание на витамини С, А и К, магнезий, желязо, фосфор, цинк, калий и фибри. Не трябва да пропускаме и фитохимикалите като лутеин и кверцитин, също изключително полезни за тялото.

Оригинален и интересен начин да консумирате брюкселско зеле е като го „карамелизирате”.

Разрежете малките зелчици на две и ги сложете в тиган с предварително загрят зехтин. Оставете ги докато започната да стават кафяви. Това е по-вкусният вариант от варенето.

За да измиете добре брюкселското зеле го накиснете в купа с вода, сол и оцет за 30 минути и изплакнете добре.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии