Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Шишчета от печена сьомга - полезна за сърцето и фигурата

Едно от прекрасните качества на пролетта е, че щом дърветата се раззеленят с тях се появява и ароматът на вкусно барбекю.

Представете си вкусна сьомга на грил сред природата и песента на пролетни птички.

Един от основните моменти при приготвянето на риба на грил е температурата да бъде умерена, за да се избегне твърде много дим, който прави апетитна риба миризлива и канцерогенна.

Добавянето на рибата към диетата има безкрайно много ползи.

Ето някой от тях:

- Рибата е чудесен източник на протеини, което значи, че консумирайки риба си набавяте всички необходими аминокиселини, които тялото не може да произведе само.
- Източник на добри мазнини, най-вече омега-3 мастни киселини, които са доказано полезни за общото здраве и намаляват холестерола.
- Протеините и омега-3 са изключително полезни за красотата на кожата и косата.

Шишчета от печена сьомга

2 филета от сьомга
1 сладка червена чушка
1 глава червен лук
5-10 домата чери
Зехтин, сол и пипер
2 дървени шишчета

Сложете всички продукти в голяма купа и покрийте със зехтин. Добавете морска сол и черен пипер. След това нарежете рибата на парчета, подходящи за поставяне на шиш и наредете парче риба, парче чушка, лук, домат.

Зеленчуците ще бъдат повече от рибата, но това не трябва да ви притеснява. Помнете, че рибата се пече изключително бързо.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии