Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Сокове и нектари против целулит

Известно е, че прясно изцедените сокове от плодове и зеленчуци са полезни за организма, особено ако не се подслаждат допълнително. Те имат и голяма лечебна сила.

Ако искате видимо да намалите целулита, можете да опитате предложената програма.

Важно е соковете да са прясно изцедени и да не престояват повече от два часа. Те могат да се заменят един с друг, ако примерно не обичате някой от тях.

Соковете трябва да се включат към менюто за деня, което трябва да е нискокалорично.

Ден първи – сок от моркови (130 мл), сок от целина (75 мл).

Ден втори – сок от моркови (100 мл), сок от цвекло (охладен добре) (70 мл), сок от краставици (70 мл).

Ден трети – сок от моркови (130 мл), сок от целина сок (70 мл), ябълков сок (70 мл).

Ден четвърти – сок от моркови (130 мл), сок от зеле (50 мл).

Ден пети – портокалов сок (130 мл).

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии