Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Гимнастика за добро самочувствие

Отдавна сте се убедили, че всичките ви опити да спортувате са обречени на провал? Какво да се прави, има и такива случаи. Поне се опитайте да направите нещо за своето добро самочувствие, като отделите само 10 минути от така ценното си време.

10 минути в леглото, а ако стигнете до килима на пода, ще е още по-добре за тялото ви.

1. Легнали по корем, вдигате на ръце горната част на тялото, главата извивате назад, а краката обтягате с изпънати пръсти. Това упражнение помага да се подобрят походката и стойката на тялото.

2. Легнали по гръб, свивате последователно всеки крак в коляното и отново го изпъвате напълно.

3. Въртите краката в глезените отляво надясно и обратно, последователно свивате и отпускате пръстите. Упражнението укрепва ходилата и глезените, помага при разширени вени.

4. Свивате левия крак в коляното, притискате го с ръце към брадата си, а десния изпъвате нагоре. Сменяте  краката. Упражнението съдейства за стягане на коремните мускули и поддържане гъвкавостта на тялото.

5. Обхващате с две ръце краката под коленете, надигате ги едновременно с раменете си и усуквате трупа надясно и наляво. Упражнението укрепва коремната мускулатура.

6. Лежите по гръб, вдигате долната половина на тялото, правите така наречената свещ. Придържайки тялото с две ръце, изправяте и свивате краката.

7. Лежите по гръб, ръцете са край тялото, вдигате и спускате двата  крака  едновременно.

8. Седнете на края на леглото с пуснати прибрани крака, накланяте се и се стремите да докоснете върха на пръстите.

9. В седнало положение с леко разтворени крака изпъвате максимално нагоре трупа и ръцете, а после отпускате цялото тяло, като сваляте  ръцете  надолу.

10. В седнало положение с леко разтворени крака се навеждате и докосвате с двете ръце пръстите на левия крак, изправяте гърба, леко се протягате и правите същото движение към десния крак.

Само 10 упражнения!

Приемете ги като начин да се разбудите, а след като усетите ефекта от тази привидно мързелива гимнастика, може би ще започнете да увеличавате броя на повторенията, например до 10-12.

Тогава ще се радвате на добро самочувствие, но и на стегнат корем, изваяни бедра и стройна фигура.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии