Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

За отслабване - сок или мляко на закуска

Според австралийски изследователи чаша обезмаслено мляко сутрин ще ви позволи да останете сити за целия ден. Те твърдят, че изпитото обезмаслено мляко на закуска позволява да се контролира чувството на глад и поддържа чувството за ситост.

По този начин, за разлика от плодовите сокове, млякото помага за отслабване по косвен начин. Хора, които сутрин изпиват чаша мляко, приемат с 50 калории по-малко от хора, които на закуска пият плодови сокове.

В експеримент диетолозите проверили ефективността на млякото и соковете за намаляване на чувството на глад. В групата били включени мъже и жени на различна възраст, но всички с наднормено тегло Участниците трябвало да оценят своя апетит в период от 4 часа между закуската и обяда.

През тези 4 часа имали право да консумират каквото им се яде. В количествата също не били наложени ограничения.  Изводите сочат, че всички, които на закуска изпили чаша обезмаслено и неподсладено прясно мляко, яли значително по-малко.

Според изследователите високото съдържание на белтъчини в млякото и лактозата имат отношение към възможността да се регулира апетита. Същата група участници в експеримента не преяждали и по време на обедното хранене.

В дългосрочен план понижението на общото количество калории с 50 на ден може да подпомогне значително процеса на отслабване.

Освен това в млякото са открити девет от най-важните хранителни вещества, включително минералите калций, магнезий, желязо, фосфор, кобалт, мед, цинк, йод.

Диетолозите предлагат  всеки, който има за цел да намали личното си тегло, да проведе един пробен вариант от 14 дни - към закуската да изпива чаша обезмаслено прясно мляко.

В началото на периода да се измери теглото, в края на периода - също. Още по-добър вариант е да се записва какво е консумирано през деня, за да се направи сравнение с храненето до този момент.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии