Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Най-добрите нисковъглехидратни диети за отслабване

Диетите за отслабване с ниско съдържание на въглехидрати станаха популярни в края на 90-те.

Тези методи за отслабване станаха причина и за сериозни дебати, тъй като въпреки многото храни, които включват се смятаха за нездравословни, защото съдържат много сирене, червено месо и бекон.

В отговор на това се появиха здравословните нисковъглехидратни диети, които съдържат повече и по-полезни храни.

Саут бийч

Диетата за отслабване Саут Бийч е създадена от д-р Артур Агатстон, уважаван кардиолог. Той създава хранителен план за отслабване с намалено съдържание на въглехидрати от здравословни източници, като плодове и пълнозърнести храни, освен това включва и птиче месо и млечни храни. Менюто отразява част от Средиземноморската диета, която има три фази. Първата фаза включва много малко въглехидрати, след това се преминава към поддържаща фаза, третата се спазва цял живот.

Влезте в „Зоната”

„Зоната” е диета за отслабване, която препоръчва спазването на пропорцията 30-30-40. Това означава 40% въглехидрати и останалите са по 30% мазнини и протеини. Хранителният план се фокусира върху ограничаването на въглехидратите, за успешно отслабване, но също така се подчертава и важната роля, която играят за развитието на организма. Плодовете, зеленчуците и пълнозърнестите храни се използват, за заместване на храните с високо съдържание на захари. Контролът на порциите и редовното хранене също са важни при този хранителен план.

Обратно към диетата „Палео”

Палеолитичната диета за отслабване ни връща към времето на пещерните хора и техния начин на хранене. Един модерен диетичен план за отслабване вдъхновен от миналото. Основата е елиминацията на всички преработени храни, които не идват от природата. Протеините са главно от птиче месо, плодове и ядки. Въглехидратите от зеленчуци, корени, гъби и плодове. Изключват се бобови храни, картофи, млечни продукти. Единствената напитка, която се позволява е водата.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии