Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Упражнения за красиви рамене

Лятото настъпва и е време да се погрижите за раменете си. Те трябва да изглеждат великолепно. Ако ежедневно изпълнявате тези 4 упражнения, ще се радвате на изящни рамене.

Този комплекс можете да съчетаете с други упражнения, например за отслабване.

Първо упражнение
От седнало или изправено положение изпънете двете ръце над главата, долепете дланите им една о друга и силно ги притиснете. Задръжте така, но не събирайте лактите. Гърбът трябва да е максимално изправен. Отпуснете и върнете в изходно положение. Повторете 20 пъти.

Второ упражнение
Кръстосайте ръце зад тила, лактите трябва да са изпънати и да сочат точно в страни. От това изходно положение се опитайте да съберете лактите пред лицето, без да навеждате главата напред и без да нарушавате правата линия на гърба. Върнете ръцете в изходно положение. Вероятно е да се затрудните и да почувствате болка в гърба, но постепенно ще успеете да съберете лактите. Повторете 20 пъти.

Трето упражнение
Положете длани на раменете, свитите лакти са в посока надолу. Опитайте да допрете лактите пред гърдите, като не отлепяте длани от раменете и се стараете раменете да са стегнати и изправени. При затруднение събирайте лактите, докъдето можете, по-късно ще успеете да ги долепите. Повторете 20 пъти.

Четвърто упражнение
Заемете изправен стоеж. Краката са разкрачени, а ръцете падат свободно до тялото. От тази изходна позиция изнесете и двете ръце назад, като същевременно ги обърнете така, че да застанат длан срещу длан. Наведете главата леко напред и пружинирайте с ръцете, все едно, че искате да плеснете с длани зад гърба си. Повторете най-малко 20 пъти, най-добре – максимално повече.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии