Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Спагети за чревоугодници

Краят на седмичната противна диета е дошъл. Настъпил е дългоочаканият момент за подхранка. Но каква да бъде вкусотията, която да направите за себе си и любимия (любимата)?
Опитайте с домашно приготвените спагети за мераклии, които обичат да си угаждат.

Необходимите продукти за две порции са:
250 грама спагети;
100 грама бекон;
доматен сос от консерва;
стар лук, черен пипер;
пекорино (италианско сирене на прах).

Във вряща и подсладена вода се слагат спагетите. В тиган се сипва малко зехтин и след минута се прибавят 100 г бекон, нарязан на кубчета и щипка черен пипер. Изчаква  се няколко минути и се прибавя лука, нарязан на ситно. Когато добие златист цвят, се добавя доматеният сос, малко вода и сол. Задушава се под капак на среден огън.

Готовите спагети се изцеждат (стават за 10-12 минути). Изсипват се в соса и се разбъркват с дървена лъжица. След сервирането може да се добави и малко от италианското сирене.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии