Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Рестартирайте програмата си за отслабване

Разнообразието от начини за отслабване, програми, диети и принципи може да накара човек да се обърка и да не съумее да избере правилния начин.

При избирането на начин, по който да се отървете от излишните килограми, трябва да имате предвид хранителните си предпочитания, свободното време и отговорностите си.

Ако в миналото сте претърпели провал при спазването на един или друг план за отслабване, е важно да откриете къде се крие грешката ви и да я поправите. Така успешно ще рестартирате диетата си и ще постигнете желаните резултати.

Стъпка 1
Оценете и анализирайте резултатите от предишната си диета. Определете границата, която ви е подтикнала да я прекратите. Дали е била прекалено стриктна и не е позволявала консумация на любимите храни? Дали не е била прекалено скъпа или не сте имали достатъчно време да приготвяте храната? Дали тренировките не са били прекалено изтощителни? Запишете си тези маркери и ги анализирайте.

Стъпка 2
Набележете целите на програмата за отслабване, която ще спазвате и открийте методите, които ще ви помогнат. Целите ви трябва да са съобразени със здравния ви статус, да бъдат съвместими с един процес на здравословно хранене и тренировъчна програма. Например поставете си за цел да тренирате по три пъти седмично по 30 минути и да ядете плодове по три пъти на ден.

Стъпка 3
Включете любимите си храни в диетичния план, ако провалът за предишната ви диета е предизвикан от тяхната липса. Позволете си малки порции два пъти седмично – ако се лишавате изцяло от любимите храни, шансът ви да се провалите отново с е увеличава двойно.

Стъпка 4
Започнете тренировъчен план, който отговаря на вашата физическа подготовка. Не си мислете, че ако се придържате стриктно към указанията на дадена диета за физическо натоварване ще отслабнете по-бързо. Единствено подходящото натоварване е полезно.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии