Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Фитнес с обръч - знаете ли колко е забавно!

Въртенето на обръч не е нещо, което само децата могат да правят за забавление. Това е нещо, което първата дама на САЩ Мишел Обама и актрисата Мариса Томей правят, за да бъдат във форма.

Въртенето укрепва мускулатурата на корема и бедрата, подобрява баланса и може всъщност да бъде много добро аеробно упражнение, прибавяйки разнообразие към традиционните аеробни тренировки.

Обикновено часовете по въртене на обръч траят около час - започват с разтягане и продължават с основни движения, при които се използва не само талията, но и краката и раменете.

Ако сте нова във въртенето на обръч, по добре си вземете такъв с по-голям размер.

Повечето хора смятат, че трябва да се описват малки кръгове с бедрата, но всъщност трябва да описвате големи окръжности, като по- този начин развивате повече части от тялото си, казват фитнес инструкторите, занимаващи се с този нетрадиционен вид тренировка.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии