Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Успешно отслабване във всяка възраст

Годините минават без да питат и с течение на времето вашето отслабване се затруднява, поради естествените физиологични процеси в организма. Един от най-важните елементи на вашето отслабване във всяка възраст е начинът на хранене.

Докато на 20 можем да хапваме преработени храни, бързи храни, червени меса и сладки изделия, то с годините тези храни все повече пречат на успешното отслабване. Това обаче, не трябва да ви кара да мислите, че трябва да се лишавате от всичко, ако искате да постигнете отслабване.

Кои са трите правила за хранене по време на отслабване, които трябва да спазвате във всяка една възраст?

1. Консумацията на полезни мазнини
Много жени си мислят, че по време на отслабване трябва да избягват мазнините на всяка цена. Но проучванията сочат, че мазнините са важна част от всяко здравословно отслабване. Един от най-важните видове е омега-3 мастните киселини, които можете да си набавите от рибата и морските дарове, както и ядки – бадеми, орехи, яйца и зеленолистни зеленчуци. Всъщност проучванията сочат, че липсата на омега -3 в храната ни води до 96 000 случая на преждевременна смърт годишно.Освен това учените твърдят, че омега-3 повишават метаболизма и по този начин подпомагат вашето отслабване.

2. Цветна дъга в чинията ви
Важността на това да изпълните поне половината си чиния с плодове и зеленчуци е нещо, което в никакъв случай не трябва да подценявате. Колкото по-цветна е вашата диета за отслабване, толкова повече антиоксиданти, толкова повече здраве. Друга полза от плодовете и зеленчуците е тяхното високо съдържание на фибри и вода, което ви поддържа сити за дълго време

3. Въглехидратите, които ви поддържат млади
Ако мислите, че въглехидратите са си въглехидрати, помислете пак. За да живеете дълго и щастливо трябва да консумирате въглехидрати идващи от плодове, зеленчуци, пълнозърнести храни кафяв ориз, булгур, ръжен хляб. Това от своя страна изключва консумацията на „бели” храни – бяло брашно, бял ориз, захар, паста, големи количества сол.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии