Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Отслабване и упражнения: Искате ли крака на танцьорка?

Всички сме гледали риалити програмите, в които грациозни дами с дълги крака се впускат във вихъра на танца.

Не сте ли си мечтали да бъдете като тях? Казвате си, „да но, аз трябва да постигна отслабване преди да мога да изглеждам така”.

Дори и да е така, желаното отслабване не е толкова трудно колкото изглежда. Вижте как с няколко лесни упражнения можете едновременно да се радвате на отслабване и да имате крака, които будят завист.

1. За стягане на бедрата и седалището

А. Вземете фитнес топка и легнете върху нея по корем. Подпрете се с ръце на пода пред вас. Свийте коленете и допрете стъпалата на двата крака.
В. Вдигнете краката, докато бедрата направят права линия с тялото. Смъкнете краката – направете 12-15 повторения.

2. За стягане на ръцете, бедрата и седалището

А. Вземете гиричка и я вдигнете над дясното рамо, като я държите с две ръце. Левият крак е изнесен напред, десният е зад него и двата са свити леко в коленете.
В. Свийте коленете още и наведете тялото като същевременно завъртите раменете и смъкнете ръцете до дясното бедро. Направете 12-15 повторения, като сменяте страните.

3. За стягане на бедрата и корема

А. Вземете с две ръце медицинска топка и я вдигнете над главата си. Краката са разтворени, коленете леко свити.
В. Клекнете, докато топвате топката пред себе си. Вземете я и се върнете в изходна позиция.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии