Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

5 начина да се подготвим за отслабване

Ако сте решили да се подложите на диета за отслабване не е достатъчно да изберете само правилната диета, но и правилното време, дали организмът ви е готов, дали емоционалното ви състояние позволява подобни промени и до колко сте подготвени психически.

Посетете лични си лекар
Това е първото нещо, което трябва да направите щом започнете подготовка за отслабване. Направете си основните изследвания, посъветвайте се какъв е най-добрият метод за отслабване за вас. Това е особено необходимо ако страдате от хронични заболявания или имате други здравословни проблеми.

Преценете дали времето е подходящо
В средата на голям проект сте, правите основен ремонт на апартамента или се местите в ново жилище? Дали не е седмицата преди Коледа или лятната ви почивка? Дали това е подходящото време за отслабване и промени в начина ви на живот. Някой събития в живота ви могат да направят отслабването трудно, дори невъзможно, ако не подходите правилно. Изберете подходящия период, когато животът ви върви стабилно и няма сътресения.

Поставете си реалистични цели за отслабване
Това е един от най-важните моменти при всяко здравословно отслабване. Отправната точка, от която можете да започнете е вашият ИТМ, не слабите тела по кориците на списанията. Друг фактор, който има значение е размерът на талията ви. Проучванията показват, че коремните мазнини са предпоставка за диабет и сърдечни заболявания.

Организирайте правилно кухнята си
Погледнете в хладилника - какво виждате? Ако има повече вредни храни, отколкото полезни, е време да направите някой промени преди да се подложите на отслабване. След това отворете шкафа - вафли, бисквити, чипс…мислите ли, че тези храни за подходящи за вашето отслабване?

Не пазарувайте гладни
Това е много полезен трик за хора, стремящи се към отслабване.Гладът може да бъде много лош съветник. За това щом влезете в магазина не трябва да се хвърляте към всяка срещната храна, а да избирате разумно.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии