Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Отслабване и фитнес: правилни цели за добри резултати

Независимо дали тренирате за отслабване или за поддържане на добра форма, има няколко фактора, които могат да ви помогнат да постигнете успех. Повечето хора си мислят, че всичко е въпрос на воля, но понякога и волята може да ни изиграе лоша шега. И тук на помощ идват правилните стратегии при тренировка.

Дълбоките и трайни промени изискват силно отдаване и постоянство. По-скоро вдъхновение и мотивация, отколкото воля, ще ви доведат до успех при отслабване. Но как можете да сте сигурни, че ще останете мотивирани и вдъхновени. Първо и основно правило е да си поставите правилните цели.

Целта
Фокусирайте се върху нещо, което наистина желаете, а не за което не сте сигурни. Понякога нещата, които си мислим ,че искаме са нечии други желание, които ние съзнателно или не, изпълняваме. Установете какво искате вие, а не някой друг и се борете, за да го постигнете. Целите ви трябва да бъдат ясни и конкретни. Например: „Искам да изглеждам добре на сватбата на сестра си.”

Изчислете от какво се нуждаете
Вашата цел също така трябва да отразява и приоритети ви в настоящия момент. Изберете това, което искате да усъвършенствате. Не можем да сме перфектни във всичко и през цялото време и колкото по-бързо осъзнаете това, толкова по-добре за вас и вашите цели при отслабване.

Променете мисленето си
Сега идва ред на мисленето ви. Както знаете мислите са мощен фактор за всичко, което ни се случва и когато съумеем да ги променим можем да променим целия си живот.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии