Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Защо все още отказваме да спортуваме?

Човечеството от векове търси извора на младостта, но все оказва, че ключът е вътре в нас и не струва нищо - единственото, което трябва да направим е да положим малко повече усилия.
Оказва се, че тайната на дълголетие е изключително проста.

Движението!

Упражненията и физическата активност са единственият доказан начин за намаляване процеса на стареене и поддържането на добро здраве. Единственият логичен въпрос е: защо тогава не го правим!

Застоялият живот е един основните фактори, които водят до по-бързо остаряване, здравословни проблеми и проблеми с теглото. Нещо толкова елементарно може да ни предпази от сърдечни заболявания, диабет, деменция и много други. Това е и единственият сигурен начин за борба с гена на затлъстяването.

Упражненията могат да направят чудеса и с емоционалното състояние на човека. Намаляват безпокойството, могат да ви избавят от преяждането и емоционалното хранене и не на последно място да ви направят по-умни.

Обувайте маратонките, пускате плейъра и обиколете парка, резултата ще ви учуди и окуражи да продължавате в същия дух... цял живот.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии