Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Упражнения и отслабване: влияят ли упражненията върху апетита?

Упражненията са един от основните елементи при отслабване и подобряват общото ни здравословно състояние. Много се говори и за връзката им с повишаването на апетита, но резултатите са противоречиви.

Дали упражненията предизвикват глада?

Някой изследвания предполагат, че тренировките стимулират глада, но други не срещат подобна закономерност. Всъщност се оказва, че интензивните упражнения дори намаляват глада, въпреки че ефектът е краткотраен, що се отнася до приема на храна.

Подобен вид изследвания понасят критика, тъй като гладът и приемът на храна не са проследени за достатъчно дълъг период от време. При проучване с продължителност 14 дни, учените откриват, че 30% от изгорените калории се компенсират в последствие.

С други думи, хората леко повишават приемът си на храна, но не достатъчно, за да се смята ,че тренировките повишават апетита.

Мнението на повече учени е, че подобна закономерност се наблюдава по скоро на база поведение и индивидуални особености - надценяването на изгорените калории по време на тренировка и подценяване на калориите в приеманата храна.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии