Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Отслабване и спорт - страхотни ръце с няколко движения

Ръцете са един от първите индикатори, че човек се нуждае от отслабване. Това е и мястото, от което трябва да започне вашето отслабване. Фитнес-инструктора Лора Хъдзън, собственик на фитнес салон в Сан Франциско създава идеалната програма за тонизиране и отслабване на ръцете. С тази програма оформяте всяка част от ръцете си - трицепс, бицепс, гърди и гръб - като същевременно стягате бедрата и коремните мускули. Така получавате двойна полза.

Планът включва използването на гирички (по 2 килограма максимум), като се правят по две серии с по 10 повторения. Правете упражненията по 3 пъти седмично за оптимално отслабване и тонизиране.

Боен пилот

Застанете с разтворени крака, леко сгънати колене и с по една гиричка във всяка ръка. Ръцете са до тялото. От тази позиция вдигнете ръце настрани, извийте талията на дясно, а торса на ляво. Погледнете към лявата ръка, след това се върнете към центъра - обърнете се на другата страна. Сменете посоката. Направете 2 серии по 10 повторения.

Баланс на бицепса

Седнете със сгънати колене и по една гиричка във всяка ръка. Вдигнете торса на 45 градуса и вдигнете краката. Ръцете са пред гръдния кош, сгънати в лактите. Задръжте позицията, като стягате коремните мускули. Смъкнете ръцете към коленете и ги сгънете обратно.

Усукване на торса

Застанете на колене, с ръце опънати до тялото (с гиричка във всяка ръка). Вдигнете ръцете настрани, към раменете, дланите са нагоре, лактите леко отпуснати. Завъртете торса на ляво и назад. След това се върнете в изходна позиция. Завъртете се на дясно. Направете 2 серии с по 10 повторения.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии