Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Отслабване и упражнения, за да изглеждате неотразимо в бански

Искате да покажете всичките си прелести през лятото? Но това не винаги може да стане без отслабване и тренировки. Освен подходящия хранителен режим, тренировките са това, което ще ви дадат железен старт. С упражненията на фитнес инструктора Сара Слатериот Ню Йорк можете да постигнете желаното отслабване и стягане на бедрата и седалището.

Програмата за отслабване и стягане включва три сета с по 12 повторения на всяко упражнение. Препоръчва се да изпълнявате програмата по три пъти в седмицата и след само месец няма да има и следа от несъвършенствата по тялото ви.

Ще можете да се насладите на едно секси и слънчево лято без да се притеснявате!

1. Застанете със събрани крака и раздалечени пети. Вдигнете се на пръсти. Ръцете са поставени на кръста. Стегнете корема, докато се вдигате на пръсти. Задръжте за 2 секунди. Отпуснете и направете 3 серии с по 15 повторения, като на всеки 5 последни повторения увеличавате скоростта.

2. Застанете с разтворени крака и ръцете на кръста. Пристъпете настрани с левия крак, след това поставете левия крак зад десния и свийте десния в коляното. След това се върнете в изходна позиция. Направете три серии с по 12 повторения. 3. Седнете на земята с опънати крака. Свийте единия крак в коляното. Вдигнете другия на около 20 см от пода. Задръжте така в продължение на едно вдишване. Направете 3 серии с по 15 повторения.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии