Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Отслабване с бягане - полезни съвети за заети майки

Често пъти след като се появят децата и семейните ангажименти, някак неусетно не остава време за отслабване. Дори и когато се мотивираме достатъчно, че да започнем процеса на отслабване, се оказва, че не можем да се организираме и се проваляме. Какво могат да направят младите майки, които са решили да отслабнат и по специално да се заемат с бягане.

Какво е уникалното предизвикателство към майките, що се отнася до бягането?

Майките имат повече задължения, повече отговорности и по-малко време. Това ги кара да се чудят дали има смисъл да натоварват и без това натоварения си график с нов ангажимент. Дори и да имат огромно желание за отслабване, понякога започват да изпитват вина, че отнемат от времето за семейството и детето си. Освен това често пъти емоционалната и физическата умора в повечето случаи надделяват.

Защо бягането е толкова важно за майките при отслабване?

Упражненията за чудесна физическа активност, но бягането е друго нещо. То е лесно за изпълнение и може да с практикува навсякъде извън дома. Младите майки често пъти са тези, които най-отчаяно се стремят към отслабване, след бременността. Лесно е, не изисква специална екипировка и е прекрасно за отслабване.

Съвети за мотивация и постоянство при бягане:

- опитайте се да се приобщите към група, поддържаща дейността ви
- вземете съсед или приятел за компания
- започнете бавно - ако се напрягате твърде много, ще се изморите бързо и ще изгубите мотивация
- започнете с по 30 минути на ден и увеличавайте бавно, докато не стигнете до 90 минути
- осигурете си удобен сутиен и обувки
- вземете любимата музика за допълнителна мотивация
- запишете се в състезание, за да има за какво да тренирате
- опитайте се да приобщите и семейството си към бягането

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии