Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Плуване на воля

Отпускарският период отминава, но не трябва да бъде забравен. Навиците за плацикане и плуване от лятото трябва да се съхранят, защото има ли нещо по-хубаво от поддържането на вашата фигура от плуването?

При него се изразходват 25% повече калории, отколкото при други физически упражнения. Ако успявате да преплувате 25 м за 1 мин., ще изгорите 240 килокалории, а при 50 м – 345 ккал. Ако пък сте качили повече килца, увеличете разстоянието и скоростта.

Редуването на интензивно плуване с отпускане и плавните движения във водата, е задължително.
Другият много полезен ефект от този спорт е намаляването на стреса върху ставите. Това е идеално упражнение за колена, бедра и гръб – редуцира напрежението върху костната система.

Плуването мобилизира всички мускули с цел преодоляване на съпротивлението на водата, която е 10 пъти по-голямо в сравнение с този на въздуха при тичане.

Въпреки че плуването е изключително полезно за здравето, не се претоварвайте. Когато водата е много студена има опасност от схващане на крака – не се паникьосвайте, а легнете по гръб във водата и разтрийте леко крайника.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии