Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Упражнения и отслабване - изгаряте двойно повече калории с няколко трика!

Не се осланяйте само на диетата си за отслабване и рутинните тренировки що се отнася до изгаряне на калории.

Накарайте тялото си да изгаря повече калории с няколко техники, които имат науката на своя страна.

Независимо дали сега се заемате с отслабване или имате дългогодишен опит, тези техники са вшият начин да помогнете на тялото си да се освободи от калориите, а от там и от килограмите.

1. Студена вода преди тренировка - проучванията сочат, че хората, които пият студена вода от хладилника преди тренировка издържат с 25% повече време във фитнеса, в сравнение с тези, които не пият вода или водата е със стайна температура.

2. Усилете музиката - ако тренирате, слушайки любимата си музика, ще изгаряте с 20% повече калории. Хубавата музика повишава настроението и ни кара да се чувстваме по-мотивирани за отслабване. Музиката блокира замайването и ни помага да синхронизираме движенията си.

3. Сложете малко тежест - за да увеличите изгорените калории не са важни броят на повторенията, а тежестта. Ако гиричките ви са по-тежки, шансът ви да изгорите повече калории нараства с 25%.

4. Излезте навън - освен свежия въздух и по-добрата гледка, тренировките на открито са и по-ефективни. Това е така, защото, когато сме навън изразходваме повече енергия поради по-голямото съпротивления на повърхността.

5. Не пропускайте загряването - загряването преди тренировка прави мускулите по-издръжливи и помага да се подготвят за предстоящите упражнения. Ако ги пропуснете, няма да можете да получите максимална полза от тренировката си.

назад ...

Диета и двигателна активност - сваляне на излишни килограми

Ако сте решили да се отървете от излишни 5 кг, има два основни лоста - диета и двигателна активност.

Препоръчва се спазват следните режим:

1. Храненето да става 4-5 пъти дневно с обемиста и засищаща, бедна на калории храна - зеленчуциез картофи и ориз), несладки плодове, нетлъсто месо (телешко, пилешко, риба), мляко и млечни продукти.

Да не се забравя принципът - кралска закуска, обед на богаташ, вечеря на бедняк (3 часа преди лягане за сън!).

прочети повече ...

След диета е нужна и гимнастика

При загуба на килограми вследствие на каквато и да е диета мускулатурата се отпуска, кожата може да увисне.

За да се сведат до минимум тези последствия, е нужна и гимнастика, която може да се избере от Интернет или безбройните книги упражненията, които най-много ви подхождат.

Добре е не само да отговарят на нуждите ви (например за стягане на бедрата и ханша, корема или бюста), добре е те просто да ви допадат, защото ви предстои да живеете с тях.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии