Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Дами, имате нужда от повече упражнения, отколкото си мислите

Дами, срещате ли трудности с изпълнението на препоръчителните 30 минути упражнения на ден, 5 пъти в седмицата. Е, ако е така със сигурност няма никак да харесате доклада твърдящ, че всъщност трябва да удвоим времето за тренировки, за да поддържаме желаното тегло.

Проучването публикувано в Journal of the American Medical Association, сочи, че дамите трябва да тренират поне по 1 час 5 пъти седмично, за да се справят с повишаването на килограмите с напредването на годините.

В проучването са участвали 35 хиляди жени, които не са на диета за период от 13 години. Само 13% от участничките не са качили килограми през периода.

Учените напомнят, че все пак упражненията не са единственият фактор, който ни помага да запазим добрата си форма.

Трябва да се съобразяваме и какво ядем и да комбинираме балансираното хранене с тренировките. Разбира се препоръките на учените могат да се имат предвид и да се изпълняват, но не и с цената на това да лишаваме любимите си хора от вниманието си.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии