Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Разделното хранене - “за”

Разделното хранене - “за”

Основният принцип на разделното хранене е по време на едно хранене да се изключва съчетанието на въглехидрати и белтъчини. За комбинирането на останалите хранителни вещества няма ограничения.

Този вид хранене всъщност представлява една облекчена диета, насочена към намаляване на теглото благодарение на правилното и балансирано разпределение на хранителните продукти.

Привържениците на разделното хранене смятат, че то е оптимален начин за привикване на организма към по-малко обилна храна и за премахване на наднормените килограми без прекалено големи ограничения.

Теорията на този тип хранене се основава на факта, че твърде сложните и разнообразни ястия се усвояват по-трудно. Резултатността от него зависи от неговата специфика, от препоръките на вашия диетолог, от упоритостта на вас самите.

Два съвета към употребяващите всякакви диети:
- хапнете плодовете за десерт преди приготвеното от вас основно блюдо;
- пийнете няколко глътки вода преди началото на храненето.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии