Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Стриктните диети не са безопасни

Нормално е след 40-те да сте с десетина килограма повече от времето, когато сте били на 20 и с течение на годините силуетът се променя - това е неизбежно и нормално.

Но то в никой случай не трябва да ви отчайва и да се оставяте на инерцията. Натрупването на килограми през годините е нормално, стига да не прекрачите границата и да минете в графата „наднормено тегло“.

Съществуват доста капани, които трябва да избягвате, за да сте доволни от визията си и след определен период от живота.

1. Малко млечни продукти

Здравето на костите ви зависи изключително от приема на калций, поради което възрастните трябва да приемат по дневно като профилактика срещу остеопорозата.

Това количество калций се равнява на 3- 4 млечни продукта дневно- кисело мляко, сирене или кашкавал.

Независимо дали ще предпочетете пълномаслени или с по-малко съдържание на мазнини, всички тези продукти съдържат калций.

2. Прекален перфекционизъм

Нищо прекалено не е хубаво - пазете се от стриктни диети, които са мъчение за организма.
За да отслабнете без подлагате тялото си на стрес, храненето трябва да бъде удоволствие.

3. Заседнал начин на живот

Затова е необходимо да се движете, но в никакъв случай не е казано, че трябва да се превърнете в заслужил майстор на спорта.

Ходете пеш, качвайте се по стъпалата, разхождайте се в парка през свободното си време и правете по десет минути упражнения в къщи всеки ден.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии