Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Гимнастика с книга

Нямате време за тренировки, но идва пролетта и ще трябва да се хвърлят дебелите дрешки.

Имате обаче тераса или двор, в крайна сметка имате стая, чийто прозорец можете да отворите широко.

Предложената гимнастика с книга не е труднa, но ако се изпълнява всяка сутрин, може да ви помогне да намалите теглото си и да ви зареди с добро настроение.

По-лесно ще преодолеете и пролетната умора, която се задава със смяната на сезоните.

I упражнение

И. П. – стоеж, ръцете свити над главата и придържат книгата в хоризонтално положение; 1 – обтягане на ръцете и повдигане на книгата над главата; 2 – И. П. При повдигане на книгата – стоеж на  пръсти,  погледът е горе.
Повторения – 10-12.

II  упражнение

И. П. – стоеж, ръцете горе с книгата: 1–2 – ляв еднопосочен кръг с ръцете; 3–4 – двукратно пружиниране в ляв наклон; 5–8 – противоравно.  Постепенно  увеличавайте дълбочината на страничните наклони.
Повторения – 10-12.

III  упражнение

И. П. – разкрачен стоеж, ръцете държат книгата пред гърдите: 1 – лява извивка, обтягане на лявата ръка с книгата горе-встрани; 2 – И.  П.; 3–4 – противоравно. Ходилата са неподвижни и плътно прилепнали на пода.
Повторения – 10-12.

IV  упражнение

И. П. – разкрачен стоеж, ръцете обтегнати с книгата над  главата: 1 – наклон към левия крак; 2 – противоравно на 1; 3 – наклон; 4 – изправяне до И. П. Правете дълбоки наклони, главата е наведена максимално напред-надолу.
Повторения – 10-12.

V  упражнение

И. П. – стоеж, ръцете държат книгата зад тила: 1–2 – клек, обтягане на ръцете напред; 3–4 – изправяне  до  И. П. Гърбът е изправен, коленете са встрани при клякането.
Повторения – 10-12.

VI  упражнение

И. П. – стоеж, ръцете горе с книгата: 1 – мах с ръцете през напред, долу до назад. Книгата остава в дясната ръка и мах с левия крак напред; 2 – И. П.; 3–4 – противоравно. Ръцете и кракът се движат обтегнати с максимална амплитуда в раменните и тазобедрените стави.
Повторения – 10-12.

VII упражнение

И. П. – леко разкрачен стоеж, ръцете с книгата са горе. На 1-2 клек, на 3-4 се изправяте. Работите с бавно темпо.
Повторения – 10-12.

назад ...

Самолечение на целулит с диети е опасно

Близо 80% от жените според  доц. Попова, шеф на Клиниката по метаболитни заболявания в ИСУЛ, се подлагат на самолечение при наличие на целулит с различни диети, научени от приятелка, изтеглена от интернет.

Те не търсят лекарска консултация, за да се прецени какъв е техният проблем, което е опасно.

Има ендокринни заболявания, които могат да доведат до оточност и напълняване и са свързани с щитовидната жлеза.

прочети повече ...

Мъжете не са пощадени от “дефекти” по кожата. Целулит при мъжете

За разлика от жените мъжете са изтеглили печеливша карта от природата - генетиката е заложила в тялото им да има повече мускулна тъкан и по-масивен скелет.

Съединителната тъкан е по-масивна, а подкожната мастна тъкан е само 15-20%, докато в женското тяло пък природата е заложила по-голямо количество мастна тъкан.

Там нормални са 25 до към 34% и може да има отложена мастна тъкан с 10% повече, отколкото при мъжете, без това да е повод за безпокойство.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии