Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Отслабване с малко въглехидрати: Какво да ядем?

Маруля

Това е много вкусен и полезен вариант. Не съдържа въглехидрати, но има много желязо, витамини С и Е. Не се изкушавайте да добавяте крутони към салатата - така добавяте и въглехидрати. Червеното е полезно за сърцето - домати

Наслаждавайте се на домати от всякакъв вид - от чери до големи вкусни домати. Те са бедни на мазнини и холестерол, нямат въглехидрати, но имат много витамини А и С, както и мощният антиоксидант ликопен.

Лилаво - за повече витамин К

Задължително добавете патладжана към нисковъглехидратната си диета. Те са чудесен източник на витамин К и В6 и на диетични фибри. Липсата на въглехидрати ги прави идеална добавка към вашето отслабване.

Чушки - червени и зелени

Порция чушки сдържа по-малко от грам въглехидрати и 83% от ДПД витамин С. Малкото натрий и холестерол ги правят хранителна закуска между храненията. Можете да ги добавите към салатата или основното ядене.

Праз вместо лук

Ако никога не сте опитвали пържен праз, значи нищо не знаете. Празът е от семейството на лука и чесъна, но има по-мек и приятен вкус. Добър източник на витамини А и С. Имайте предвид, че празът съдържа голямо количество натрий.

назад ...

Отслабване и въглехидрати: опасностите от липсата на въглехидрати в диетата

Диетите с ограничен прием на въглехидрати и тези с намалено количество мазнини са едни от най-популярните сред програмите за отслабване. Но с оглед на това ,че всяка здравословна диета се състои от балансирано хранене и физическа активност, сериозното ограничаване на въглехидратите от диетата може да доведе до проблеми със здравето и дори и да постигнете желаното отслабване, ще бъде на висока цена.

20 грама и по-малко?

Проучване относно диетите с ниско съдържание на въглехидрати подлага участниците на режим, в който да консумират 20 грама и по-малко, въглехидрати на ден...

прочети повече ...

Храни, които пречат на отслабването

Според някои експертите по хранене, има няколко вида продукти, които не само съдействат за повишаване на теглото, а и пречат да се осъществи процеса на& отслабване с нормални темпове.

Тези продукти действат върху регулаторните центрове, отговорни за правилния метаболизъм, като нарушават дейността им.

Наличието на високо съдържание на мазнини или въглехидрати е характерно за повечето от тези продукти, които са:

1. Хлебни и тестени изделия (хляб, бисквити, кексове, кифли и т.н.).

прочети повече ...

Търси в статии