Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Многодневната диета за хора със слаба воля

Ако не можете да спазвате диети заради слаба воля, опитайте тази 9-дневна -  менюто е разнообразно, добре балансирано и е лесна за спазване.

Първи ден

Закуска: 1 филийка пълнозърнест хляб, намазана с извара; 1 варено яйце; 2-3 сушени сливи
Обяд: 1 филийка пълнозърнест хляб, 1 салата от домати и краставици; 50 г постна шунка; 1 банан
Вечеря: 100 г печено телешко месо; 1 голяма салата от зеле и моркови; 2 варени картофа; 1 ябълка

Втори ден

Закуска: 1 чаша фреш от портокал; 1 пълнозърнест сухар; 1 чаша обезмаслено прясно мляко; 1 банан
Обяд: 200 г пилешко филе, печено на скара; 2 домата; 1/2 краставица; 1 чаша плодово кисело мляко; 1 ябълка
Вечеря: 150 г печена риба; 2 варени картофа

Трети ден

Закуска: сандвич от 2 филийки препечен пълнозърнест хляб; 150 г пилешко филе, печено на скара; 1 домат
Обяд: 1 зеленчукова супа; 1 филийка пълнозърнест хляб; 1 салата от зеле и моркови; 1 банан
Вечеря: 150 г печено телешко месо; 1 салата от цвекло и орехи; 1 банан

Четвърти ден

Закуска: 1/2 грейпфрут; 1 купичка овесени ядки с прясно мляко; 1 филийка пълнозърнест хляб, намазана с извара
Обяд: 1 препечена филийка пълнозърнест хляб; 70-80 г риба тон от консерва; 2-3 сушени кайсии
Вечеря: 200 г печено телешко месо; 1 салата от домати и краставици

Пети ден

Закуска: 1 варено яйце; 1 филийка пълнозърнест хляб
Обяд: 1 филийка пълнозърнест хляб; 50 г постна шунка; 1 салата от зеле и моркови; 1 портокал
Вечеря: 200 г пилешко филе, печено на скара; 1 купичка варен ориз; 1/2 краставица

Шести ден

Закуска: 1 препечена филийка пълнозърнест хляб, намазана със сладко от смокини
Обяд: 1/2 грейпфрут; 80 г постна шунка; 2 варени картофа; 1 салата от домати и краставици; 1 банан
Вечеря: 1 препечена филийка пълнозърнест хляб с парче кашкавал; 1 салата от зеле и моркови

Седми ден

Закуска: 1 чаша плодово мляко; 1 филийка пълнозърнест хляб; 2-3 сушени слив
Обяд: 100 г пилешко филе, печено на скара; 1 домат; 1/2 краставица
Вечеря: 150 г печено телешко месо; 1 салата от домати и краставици; 1 филийка пълнозърнест хляб; 2-3 сушени кайсии

Осми ден

Закуска: 1/2 грейпфрут; 1 варено яйце;  1 препечена филийка пълнозъренст хляб
Обяд: 100 г печено телешко месо; 1 зеленчукова супа; 1 ябълка
Вечеря: 150 г варена риба; 150 г спагети с доматен сос и босилек; 2 с.л. консервиран грах

Девети ден

Закуска: 1 купичка овесени ядки с прясно мляко; 1 банан
Обяд: 1 салата от домати и краставици; 1 филийка пълнозърнест хляб; 1 чаша плодово кисело мляко; 1 ябълка
Вечеря: 1 печена крехка свинска пържола; 2 варени картофа; 1 салата от зеле и моркови

Източник: rozali.com

назад ...

Искате да отслабнете? Яжте шоколад!

Изглежда хората, които са на диета правят основна грешка - отказът от ядене на шоколад може да доведе до наддавате на тегло, а не до загуба, според проучване.

В действителност, проучването установи, че 86 на сто от хората на диета, които продължават да се наслаждават на любимото си лакомство, отслабват успешно.

2100 от хората, които били анкетирани и са загубили най-голямо тегло - 91 на сто от случаите - продължили да ядат същото количество шоколад, което обикновено са яли преди да се отдадат на план за отслабване.

прочети повече ...

Диетата VB6 (Vegan Before 6)

Хората, които не обичат да са на диета, често си мечтаят, че могат да ядат каквото си искат на вечеря, без да напълняват.

Сега един нов гуру по отслабването твърди, че може да превърне мечтата в реалност - но само чрез налагане на строга вегетарианска диета през деня.

Марк Битман придоби хиляди последователи в САЩ със своята VB6 диета. VB6 (Vegan Before 6) означава Веган преди 6.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Търси в статии