Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Диета с меню за деня от 1200-1500 калории

Обездвижването, стресът, желанието за нещо радостно сред скуката и несигурността - все неща в живота, които допринася за натрупване на килограми.

В повечето случаи, когато разберем, че сме напълнели, е станало доста къснои се започва търсене на различни диети.

Обикновено в началото има някакъв ефект, но скоро изходното положение се възвръща и в някои случаи се отказваме от диетите.

Понякога причината е, защото продуктите са много скъпи и не можем да си позволим да ги ядем спокойно, а всички вкъщи да гледат и да преглъщат.

И тогава всичко може да приключи само с пожеланието - нямам пари за диети, ще я карам както досега. Но има един начин за отслабване, който не изисква от нас много пари или големи ограничения.

Известно е, че на човек, който не полага тежък физически труд, са необходими около 1800-2000 калории.

Вземете таблица с калориите, които съдържа всяка храна. Определете си меню за деня, включващо храни с 1200-1500 калории.

Ако вашето здраве или професията, която упражнявате, при нормални условия изисква повече калории, направете подобни изчисления, за да определите колко храна ви е нужна на ден.

Това не значи да се вманиачавате и да ходите със списък и везни в ръка запомнете, че 100 г хляб съдържат около 250 калории, една чаша Кока-Кола - 100, 100 г сирене - 300 и т.н. Така пресмятайте приблизително калориите в дневното си меню. Добре е да разделите храната на три и да не хапвате между храненията.

Хубавото на тази диета е, че може да се яде всичко, но задължително в умерени количества. Ако сте много гладни, направете си голяма салата от зеле например (за предпочитане прясно) или други зеленчуци според сезона.

Картофите съдържат 70 калории, така че можете да си направите празник с варени картофи.  Все пак солта и захарта трябва да се ограничават, а ако ви заболи сърцето за бонбонче, изяжте едно-две.

В началото организмът ви ще се съпротивлява, но с времето ще свикне и диетата няма да причини особен дискомфорт. Ефектът ще бъде толкова по-забележим, колкото повече калории е съдържала храната ви преди.

Най-трудно е за хората, които няма какво да намалят. Ако наистина им се налага да отслабнат, ще се наложи да погладуват. Този начин на хранене продължава, докато се стопят излишните килограми. След това внимателно следете да поемате само необходимите за поддържане на нормалното си тегло калории. Този начин за отслабване е бавен, изисква търпение и постоянство, но е по-безболезнен и щадящ и може да се прилага дълго време. Обикновено ефектът е траен, запазва се, ако отново не прекалим с вкусотиите.

Източник: Румяна Каменска, Списание “Пудриера”

назад ...

Две разтоварващи диети

Разтоварваща диета - 1 до 3 дни

Всеки ден трябва да се ядат:

4 ябълки
1 лимон
1 парче нетлъсто месо
2 сухара

Разпределението на храната зависи само от вас, не бива да се надвишава посоченото дневно количество.

прочети повече ...

Бърза диета - 5 кг по-малко за 3 дни

Отслабване и сваляне на килограми за няколко дни:

Закуска

Една супена лъжица мед се разтваря в 150 мл. вода. Към нея се прибавят 6-7 капки лимонов сок. Изпива се и след това може да изпиете и чаша чай или кафе.

Обяд

Варени зеленчуци и 100 гр. пуешко месо.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Търси в статии