Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Диета за 20-годишните

Момичетата на около 20 години са изключително критични към външния си вид. Често се впусат в необмислени лишения, само и само да остлабнат със заветните няколко килограма.

Посъветвайте се с диетолог, ако смятате, че сте с наднормено тегло. Той ще изготви най-подходящата за вас програма.

На 20 години трансформацията на тялото вече е приключила и е съвсем нормално ханшът и бедрата ви да са наедрели в сравнение с времето, когато сте били на 15-16 години. Трябва да свикнете с новите си форми и да не правите драми от това, че не се събирате в размер S.

Преди да се впуснете в поредната строга диета, с която ще изтощите и тялото и емоциите си, трябва да се съобразите с още неща.

Ако се усещате по-пухкави от колкото ви се иска, е добре да промените хранителния си режим разумно, без да изпадате в крайности. Така бавно, но трайно ще свалите няколкото килограма, които ви делят от перфектната форма на тялото ви.

Стратегията, с която ще спечелите тяло, в което да се чувствате чудесно, се състои от две важни стъпки- балансиран хранителен режим и движение.

Има редица "капани" в начина на хранене, които трябва да избягвате.

Искате да отслабнете бързо и много. Забравете за това. Здравословното отслабване е с 2-3 килограма месечно. В противен случай съществува реална опасност от хранителен дефицит и  влошаване на общото ви здравословно състояние.

Не бива да се намалява или да се избягва месото и продуктите от тази група. Дори когато предпочитате вегетарианска, храна е хубаво да има в менюто ви риба и морски продукти.

Месото и рибата са най-големите източници на желязо. Според медицински изследвания, между 10 и 15% от момичетата страдат от липса на желязо.

Ако ядете често, заместете вафлите и бисквитите с някои от следните храни: - плодов компот без захар; - обезмаслено сирене; - кисело мляко; - купа зеленчукова супа; - малки репички или доматчета.

Ето и примерно мен:

Закуска:

- млечен продукт: купа обезмаслено прясно мляко или кисело мляко, или 100 гр сирене;
- житен продукт: 40-50гр.хляб, или 2-3 бишкоти;
- един пресен плод или прясно изцеден сок;
- кафе, чай.

Обяд и вечеря:

- 100 гр. месо, пилешко или риба, или 2 яйца;
- варени зеленчуци (може и от консерва);
- лек млечен продукт;
- сурови зеленчуци или плодове;
- зеленчукова супа.

Трябва да пиете и поне по литър и половина вода на ден.

назад ...

Бананова диета

Преди да се подложите на бананова диета е нужна подготовка. През предходния ден е напълно забранено да се яде каквато и да било солена, мазна, пушена или пържена храна. Не се препоръчва и нищо сладко. За да бъде диетата успешна и да даде очакваните бързи резултати в отслабването, подбирайте добре бананите – не бива в никакъв случай да се ядат неузрели плодове – в тях се съдържат редица трудно усвоими от организма вещества. В никакъв случай не яжте сушени банани – в тях се съдържат 5-6 пъти повече калории.

прочети повече ...

Лимонова диета - Напитка с кленов сироп за отслабване

За да приготвите тази напитка са Ви необходими следните съставки:

- 2 супени лъжици кленов сироп 
- 2 супени лъжици прясно изцеден лимонов сок
- 1 щипка (1/4 лъжица) джинджифил на прах или лют червен пипер (чили) за подобряване на метаболизма и циркулацията
- 300 мл. топла или студена вода

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Търси в статии