Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Зелева диета за бързо отслабване

В дневното ви меню задължително присъства зеле. Освен че е нискокалорично, то съдържа и много ценни за организма вещества.

Затова тази диета е най-подходяща за пролетта, когато имате най-голяма нужда от минерали и витамини, за да се преборите с пролетната умора.

За всички дни

Закуска: Филийка пълнозърнест хляб, тънко намазана с маргарин. Към нея добавете 1 варено яйце или 30 г обезмаслено сирене (25-30% масленост).
10 часа: 1 киви.
Към обяда: Салата от 200 г зеле и 150 г краставици, подправена с 1 с.л. олио и лимонов сок.
16 часа:
Чаена чаша кисело мляко  (1,5 % масленост.)
Към вечерята: Ябълка, изпечена във фолио за 10-15 мин.
Напитки: Задължително изпивайте по 1 1/2 л. минерална вода всеки ден, със закуската - чаша черно кафе, а преди лягане - билков чай.

Ден 1

Обяд: Задушете в 2 с.л. олио 100 г свинско филе. Към него прибавете 3 с.л. варен ориз, 50 г арпаджик и 50 г зрял боб, сварени в 200 мл зеленчуков бульон. Подправете с 1 с.л. нискомаслена сметана, къри и магданоз.
Вечеря: Задушете 200 г червено зеле и 1 морков. Към тях прибавете 120 г шунка, нарязана на кубчета. Подправете с копър, лимонов сок и черен пипер.

Ден 2

Обяд: В 2 с.л. олио и 200 мл зеленчуков бульон задушете 300 г зеле. Подправете с 1 с.л. сметана, 2 с.л. лимонов сок и 1 дафинов лист. Сварете 100 г картофи, нарежете ги на кубчета и ги прибавете към зелето. Със зеленчуците гарнирайте 100 г кранвирши.
Вечеря: Сварете 100 г спагети. Докато са горещи прибавете към тях 100 г краставици, нарязани на тънки кръгчета. Подправете със сол, черен пипер, босилек и отгоре наръсете 1 с.л. настърган кашкавал.

Ден 3

Обяд: В 2 с.л. олио и 100 мл зеленчуков бульон задушете 100 г свинско филе. Прибавете и 100 г картофи, 2 чушки и 1 морков. Подправете със сол, черен пипер и стрък пресен лук.
Вечеря: Задушете в 2 с.л. олио 200 г броколи. Прибавете 100 г грах от консерва и подправете с 2 с.л. сметана, сол и магданоз. Отгоре наръсете с 2 с.л. натрошено сирене.

Ден 4

Обяд: Нарежете на резенчета 60 г пушен колбас. Гарнирайте го със 100 г варени картофи, подправени с лимонов сок и черен пипер.
Вечеря: Мексиканска салата от 1 варен морков, 3 с.л. сварен ориз, 1 чушка, стрък праз и 100 г зрял боб. Подправете със сол, лимонов сок, чили и магданоз.

Ден 5

Обяд: В 200 мл зеленчуков бульон сварете 250 г моркови и 100 г картофи. Към тях прибавете 100 г пушено свинско филе, нарязано на ивички. Подправете със сол, черен пипер и магданоз.
Вечеря: Сварете в 250 мл зеленчуков бульон 250 г червено зеле и 150 г ряпа. Нарежете наситно и подправете с 2 с.л. сметана, щипка индийско орехче и поръсете с 2 с.л. настърган кашкавал.

назад ...

Бананова диета

Преди да се подложите на бананова диета е нужна подготовка. През предходния ден е напълно забранено да се яде каквато и да било солена, мазна, пушена или пържена храна. Не се препоръчва и нищо сладко. За да бъде диетата успешна и да даде очакваните бързи резултати в отслабването, подбирайте добре бананите – не бива в никакъв случай да се ядат неузрели плодове – в тях се съдържат редица трудно усвоими от организма вещества. В никакъв случай не яжте сушени банани – в тях се съдържат 5-6 пъти повече калории.

прочети повече ...

Лимонова диета - Напитка с кленов сироп за отслабване

За да приготвите тази напитка са Ви необходими следните съставки:

- 2 супени лъжици кленов сироп 
- 2 супени лъжици прясно изцеден лимонов сок
- 1 щипка (1/4 лъжица) джинджифил на прах или лют червен пипер (чили) за подобряване на метаболизма и циркулацията
- 300 мл. топла или студена вода

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Търси в статии