Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Италианска диета за отслабване

Ако правилно съчитаете храните, ще отслабнете и с вкусно похапване на макаронени изделия. Условието е да не ги преварявате. Те трябва лекичко да хрускат между зъбите.

Ден 1

Закуска: 2 филийки пълнозърнест хляб намажете с 1 с.л. извара. Отгоре гарнирайте с 1 домат, нарязан на резенчета.
Обяд: Сварете 100 г макарони в подсолена вода. Гарнирайте ги с 1 малък кренвирш и задушени зеленчуци - моркови, чушка, грах. Подправете с 2 с.л. течна нискомаслена сметана, разредена с 1 ч.л. горчица и 2 с.л. кисело мляко.
За десерт: 1 ябълка.
Вечеря: Сварете поотделно 60 г макарони и 100 г броколи. Задушете в 5 с.л. вода, 2 с.л. сметана и 1 с.л. соев сос 40 г шунка. Смесете всички продукти и поръсете с босилек. За десерт : порция крем ванилия (подсладен със захарин).

Ден 2

Закуска: Филийка черен хляб, 20 г нискомаслена извара, подправена с копър и разредена с 2 с.л. кисело мляко, 1 домат.
Обяд: 120 г зеленчукови тортелини, сварете в подсолена вода. Залейте ги със сос от 1 кубче зеленчуков бульон, 1 с.л. сметана, сол, черен пипер и магданоз. Прибавете и 40 г шунка, нарязана на кубчета.
Вечеря: 60 г сварени макарони залейте със сос от 3 с.л. доматено пюре, 3 с.л. прясно мляко (1,5 % масленост), сол, черен пипер. Отгоре настържете 30 г кашкавал.

Ден 3

Закуска: Две филийки пълнозърнест хляб, гарнирани с пюре от 25 г извара, магданоз и 1 с.л. сметана.
Обяд: Сварете 40 г юфка и я полейте със сос от 1 с.л. царевично нишесте, 200 мл прясно мляко, ванилия и 1 нарязана наситно ябълка.
Вечеря: Сварете 80 г равиоли с гъби в подсолена вода. Полейте ги със сос от 4 с.л. доматено пюре, 2 с.л. кисело мляко, сол, черен пипер и босилек. За десерт : чаша кисело мляко.

Ден 4

Закуска: Филийка черен хляб намажете с масло и гарнирайте с 30 г кашкавал. Изяжте и 1 ябълка.
Обяд: Сварете 125 г равиоли и ги полейте със сос от 1 чаша зеленчуков бульон, 20 г сирене, черен пипер, босилек и 1 с.л. доматено пюре.
За десерт: кисело мляко с мюсли.
Вечеря: В  2 ч.ч. зеленчуков бульон сварете 1 морков, 1 чушка, 2-3 гъби, зеле и 2 с.л. фиде. Подправете с 2 с.л. сметана и магданоз.

Ден 5

Закуска: В чаша кисело мляко нарежете 1 киви и добавете 2 с.л. овесени ядки.
Обяд: Сварете 100 г тортелини и ги гарнирайте със задушени зеленчуци - морков, домат, чушка. Подправете със сол, черен пипер, босилек и 2 с.л. извара.
Вечеря: 100 г сварени спагети поръсете с 30 г настърган кашкавал и полейте със сока от половин лимон и 1 с.л. майонеза. Изпийте и чаша зеленчуков бульон.

назад ...

Бананова диета

Преди да се подложите на бананова диета е нужна подготовка. През предходния ден е напълно забранено да се яде каквато и да било солена, мазна, пушена или пържена храна. Не се препоръчва и нищо сладко. За да бъде диетата успешна и да даде очакваните бързи резултати в отслабването, подбирайте добре бананите – не бива в никакъв случай да се ядат неузрели плодове – в тях се съдържат редица трудно усвоими от организма вещества. В никакъв случай не яжте сушени банани – в тях се съдържат 5-6 пъти повече калории.

прочети повече ...

Лимонова диета - Напитка с кленов сироп за отслабване

За да приготвите тази напитка са Ви необходими следните съставки:

- 2 супени лъжици кленов сироп 
- 2 супени лъжици прясно изцеден лимонов сок
- 1 щипка (1/4 лъжица) джинджифил на прах или лют червен пипер (чили) за подобряване на метаболизма и циркулацията
- 300 мл. топла или студена вода

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Търси в статии