Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Диета за делови жени

Диетата за делови жени продължава поне една работна седмица и може да се спазва няколко пъти в годината.

В останалото време не бива да се прекалява с храната. Деловите жени би следвало да са елегантни и стройни, а често е точно обратното.Стресът, умората и заседналият начин на живот пред компютъра водят до обездвижване и проблеми с теглото. Ако преди да работиш повече, означаваше, че може да ядеш повече, вече не е така.

Работата в офис е напрегната и активна умствено, но в повечето случаи предполага физическа пасивност. Това води до обездвижване и качване на килограми. Диетата за делови жени се спазва по следния начин - закуската и вечерята са вкъщи, а обядът в офиса е приготвен предварително у дома. Пийте много течности през целия ден.

Диета за делови жени

Първи ден

Приготвяне на обяда вкъщи: сандвич от 3 филийки пълнозърнест хляб, намазани с извара, 2 парчета пушено пуешко месо и 2 листа маруля между тях.

Закуска: 150 г овесени ядки с 250 мл прясно мляко, 1 ч.л. мед и 1 банан, нарязан на колелца; 1 чаша кафе или зелен чай
Първо междинно хранене: 1 банан
Обяд: сандвичът, приготвен вкъщи
Второ междинно хранене: 1 банан
Вечеря: 200 г задушено телешко месо, 1 зелева салата, 1 чаша билков чай

Втори ден

Приготвяне на обяда вкъщи: плодова салата от 1 ябълка, 1 банан, 1/2 портокал, 1 мандарина и 2 кивита, подправена със сока от половин лимон (за да се запази свежа до обяд) и 1 с.л. мед

Закуска: 2 филийки пълнозърнест хляб, намазани с извара, 1 парче нискомаслено сирене и 3 кръгчета краставица между тях; 1 чаша кафе или зелен чай
Първо междинно хранене: 2 пълнозърнести бисквити
Обяд: плодовата салата, приготвена вкъщи
Второ междинно хранене: 2 пълнозърнести бисквити
Вечеря: 200 г нетлъсто свинско месо с 2 големи, нарязани картофа, запечени във фурна; 1 чаша билков чай

Трети ден

Приготвяне на обяда вкъщи: 200 г сварен кафяв ориз с 50 г царевица и 50 г грах

Закуска: 2 филийки пълнозърнест хляб, намазани с извара, 1 парче пушено пилешко филе и малко магданоз между тях, 1 кафе или зелен чай
Първо междинно хранене: 1 малка зелена ябълка
Обяд: оризът, приготвен вкъщи
Второ междинно хранене: 1 малка червена ябълка
Вечеря: 300 г печена или варена риба, 200 г задушени моркови и 1 чаша бяло вино

Четвърти ден

Приготвяне на обяда вкъщи: сандвич от 3 филийки пълнозърнест хляб, намазани с извара, 2 парчета пушено пуешко месо и 2 листа маруля между тях

Закуска: 150 г овесени ядки с 250 мл прясно мляко, 1 ч.л. мед и 1 банан, нарязан на колелца; 1 чаша кафе или зелен чай
Първо междинно хранене: 2 пълнозърнести бисквити
Обяд: сандвичът, приготвен вкъщи
Второ междинно хранене: 2 пълнозърнести бисквити
Вечеря: 300 г задушени зеленчуци, 1 портокал, 1 чаша билков чай

Пети ден

Приготвяне на обяда вкъщи: плодова салата от 1 ябълка, 1 банан, 1/2 портокал, 1 мандарина и 2 кивита, подправена със сока от половин лимон (за да се запази свежа до обяд) и 1 с.л. мед

Закуска: 2 филийки пълнозърнест хляб, намазани с извара, 1 парче пушено пилешко филе и малко магданоз между тях, 1 кафе или зелен чай
Първо междинно хранене: 1 банан
Обяд: плодовата салата, приготвена вкъщи
Второ междинно хранене: 1 банан
Вечеря: 2 домата, нарязани на кръгчета, наредени в тавичка, поръсени с настъргано сирене и дафинов лист и запечени на фурна; 2 мандарини; 1 чаша билков чай

Важно: сандвичите от вкъщи се завиват с алуминиево фолио, а плодовата салата и оризът се пренасят в добре затворени пластмасови кутии.

Физическа активност за делови жени:

* Използвайте стълбите, не асансьора.
* Не стойте непрекъснато на бюрото, а използвайте всяка възможност да свършите някоя активна дейност в офиса.
* Използвайте половината обедна почивка, за да се нахраните и другата половина, за да се разходите малко на въздух.

назад ...

Бананова диета

Преди да се подложите на бананова диета е нужна подготовка. През предходния ден е напълно забранено да се яде каквато и да било солена, мазна, пушена или пържена храна. Не се препоръчва и нищо сладко. За да бъде диетата успешна и да даде очакваните бързи резултати в отслабването, подбирайте добре бананите – не бива в никакъв случай да се ядат неузрели плодове – в тях се съдържат редица трудно усвоими от организма вещества. В никакъв случай не яжте сушени банани – в тях се съдържат 5-6 пъти повече калории.

прочети повече ...

Лимонова диета - Напитка с кленов сироп за отслабване

За да приготвите тази напитка са Ви необходими следните съставки:

- 2 супени лъжици кленов сироп 
- 2 супени лъжици прясно изцеден лимонов сок
- 1 щипка (1/4 лъжица) джинджифил на прах или лют червен пипер (чили) за подобряване на метаболизма и циркулацията
- 300 мл. топла или студена вода

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Търси в статии