Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Диета за цял живот

Диетата представлява здравословен начин на хранене и на живот. За да е ефективна, всяка диета трябва да е придружена от спорт, рационално - разделно хранене и силна воля, а по желание може да се взимат пробиотици.

И най-важното не е да спрете да се храните или в най-лошия случай по един път обилно преди лягане, а да се храните често, поне 4-5 пъти на ден, по възможност в точен час и на малки порции.

- Сол - ограничена консумация.

- Захар - най-добре да се замести с мед (захаринът е вреден), а при необходимост от шоколад (тъй като всяка дама има тази необходимост) си купете диетичен или черен шоколад, най- добре е да се консумира вместо следобедна закуска (не трябва да се прекалява).

- Олио - ограничено, а по- възможност го заменете със зехтин.

- Тестените изделия са забранени за всеки, който желае елегантно тяло.

- Закуската е задължителна, но преди нея е препоръчително да се пие по една чаша топла вода. Тази стъпка е много важна.

- Закуската може да е от овесени ядки - фини, трици (страхотна палачинка се получава от овесени и пшенични трици, малко нискомаслено кисело мляко и яйце, объркват се и в незалепващ тиган без мазнина се приготвят). Сутрин препоръчвам филия - „Тонус” с домат и маслини; яйце и краставици и т.н.

- Обядът може да е по-обилен, със салатата може да се прекалява. Картофи и ориз трябва да се консумират само на обяд. Хубаво е поне един път седмично да се храните с риба. Марулята е най-добрият зеленчук при хранителен режим.

- Вечерята трябва да е лека и до 19 часа (при нормален режим с лягане след 22 часа) - супа; салата от различни зеленчуци с парче сирене или месо.

- Между храненията по един плод, чашка прясно или кисело мляко; шепа сурови ядки и т.н.

- Приемът на храна е желателно да започва към 8 часа, междинна закуска в 10 часа, обяд – 12 часа, следобедна закуска в 16 часа и вечеря към 19 часа.

- Може да ви звучи невероятно, но 5 пъти на ден по малко храна и повече движение правят чудеса с вашето тяло. По възможност съчетавайте храните, таблица за разделното хранене може да намерите и във виртуалното пространство. Не съм привърженичка на фитнес залите, затова ви съветвам -  качвайте стълби, прибирайте се по заобиколени маршрути и не ползвайте транспорт.

Един прост съвет: Вземете плакат на някоя готина мадама и го закачете на вратата на хладилника, това би могло да ви спести обилната вечеря.

Успех на всички дами!

назад ...

Бананова диета

Преди да се подложите на бананова диета е нужна подготовка. През предходния ден е напълно забранено да се яде каквато и да било солена, мазна, пушена или пържена храна. Не се препоръчва и нищо сладко. За да бъде диетата успешна и да даде очакваните бързи резултати в отслабването, подбирайте добре бананите – не бива в никакъв случай да се ядат неузрели плодове – в тях се съдържат редица трудно усвоими от организма вещества. В никакъв случай не яжте сушени банани – в тях се съдържат 5-6 пъти повече калории.

прочети повече ...

Лимонова диета - Напитка с кленов сироп за отслабване

За да приготвите тази напитка са Ви необходими следните съставки:

- 2 супени лъжици кленов сироп 
- 2 супени лъжици прясно изцеден лимонов сок
- 1 щипка (1/4 лъжица) джинджифил на прах или лют червен пипер (чили) за подобряване на метаболизма и циркулацията
- 300 мл. топла или студена вода

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Търси в статии