Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Диетичен купон

Това не е диета, това е диетичен купон. Седемдневен план за стегната фигура. Може да започнете още сега, няма нужда да чакате до понеделник.

Седемдневен план за стегната фигура - общи съвети

Не пропускайте хранене - яжте задължително три пъти големи порции, плюс два плода между храненията.

Ако сте в движение, купете си нещо от кафене или заведение, но винаги бъдете максимално близо до плана. „Пиле“ означава не пържени хапки, а салата с пилешко филе, например.

Ограничите се до едно кафе и два черни (плодови) чая. Ако ви се иска още, поръчайте безкофеиново.

Максимум три 50 грамови питиета тази седмица. Не е толкова малко, това са само седем дни.
Хидратирането е важна част от процеса на активизиране на организма, затова пийте поне по осем чаши вода на ден (тук включваме и билковите чайове).

Упражнявайте се ежедневно, дори да е по 15 минути.

Взимайте витамини - по-точно B и С, които горят мазнините. Добавките от хром помагат за стабилизиране на кръвната захар, която иначе ни кара да ядем сладки храни. Мултивитамини с минерали плюс хром са идеалното решение.

Седемдневен план за стегната фигура - примерно меню

Ден 1

Закуска: Половин чаша овесени ядки (варени или омекнали в топла вода). Добавете една лъжица мед и нарежете ябълка.
Обяд: Зелена салата с риба тон, но без олио, синьо сирене и дресинг.
Вечеря: Пълнозърнеста паста, която приготвяте с босилек и ситно счукани тиквени семки. Салата от домати със зехтин.

Ден 2

Закуска: Варено яйце и филия ръжен хляб с малко масло.
Обяд: Супа – вегетарианска или перфектният източник на белтъчини – леща или бобена.
Вечеря: Филе от риба тон или бяло пилешко месо. Сервирайте с половин чаша варен ориз, броколи и тиквички на пара.

Ден 3

Закуска: Мюсли с кисело мляко, но проверете на пакета дали не е обогатено със захар.
Обяд: Зелена салата с пиле без дресинг.
Вечеря: Една порция гювеч от картофи, гъби, моркови и чушки.

Ден 4

Закуска: Фреш от портокал и филия препечен хляб с прясно сирене.
Обяд: Печени картофи, без майонеза, но със салата от моркови с лимонов сок.
Вечеря: Салата от домати и марули с филия ръжен хляб.

Ден 5

Закуска: Бъркани яйца с филия типово хлебче.
Обяд: Пилешка пържола и сурови зеленчуци.
Вечеря: Запържете лук, чесън, червен пипер и пилешки гърди в малко зехтин и сервирайте с доматена салца.

Ден 6

Закуска: Изберете нещо от предишните дни.
Обяд: Супа от зеленчуци.
Вечеря: Печена риба, поръсена с лимонов сок, но без салата.

Ден 7

Закуска: Повторете някоя от закуските до момента.
Обяд: Бобена салата или печени на грил зеленчуци.
Вечеря: Печени картофи на фурна без мазнина.

Извънредни ситуации

Не можете да живеете без шоколад. Може да хапнете няколко блокчета дневно, но не и цял шоколад. Изпитаната схема е - две парченца сутрин и две следобед, за да не ви скача кръвната захар като кон на състезания.

Опитайте се да се наслаждавате на усещането със затворени очи. Не го дъвчете, а го оставете да се разтопи в устата ви. Пробвайте черен шоколад - не е толкова сладък, колкото млечния, но вкусът ще ви държи по-дълго.

назад ...

Нова хитова диета - яжте мазнини и отслабвайте

Отчаяно искате да отслабнете, но постоянно сте гладни по време на диета? Мисълта да ходите на фитнес ви изпълва с ужас?

Нова диета обещава да избегнете всичко това - и ви позволява да ядете храни, които традиционно са забранени според плановете за загуба на тегло. Тя се нарича диета с високо съдържание на мазнини и твърди, че можете да свалите 5 килограма само за 14 дни.

Разработена от диетолога и личен треньор Зана Морис, диетата е комбинация от храни с високо съдържание на мазнини и тренировки с висок интензитет.

прочети повече ...

Зехтинът в новата "диета на плодородието"

Зехтинът е ключовата съставка в една нова "диета на плодородието", която се изпитва в ново проучване, включващо повече от 100 двойки, които преминават през процедура за ин витро оплождане.

В рамките на диетата се изпитва използването на зехтин за готвене, продукт за мазане със зехтин и напитка, обогатена с витамин Д и омега-3 мастни киселини в продължение на шест седмици под формата на допълнение към нормалната диета на доброволците.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Търси в статии