Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Диетичен купон

Това не е диета, това е диетичен купон. Седемдневен план за стегната фигура. Може да започнете още сега, няма нужда да чакате до понеделник.

Седемдневен план за стегната фигура - общи съвети

Не пропускайте хранене - яжте задължително три пъти големи порции, плюс два плода между храненията.

Ако сте в движение, купете си нещо от кафене или заведение, но винаги бъдете максимално близо до плана. „Пиле“ означава не пържени хапки, а салата с пилешко филе, например.

Ограничите се до едно кафе и два черни (плодови) чая. Ако ви се иска още, поръчайте безкофеиново.

Максимум три 50 грамови питиета тази седмица. Не е толкова малко, това са само седем дни.
Хидратирането е важна част от процеса на активизиране на организма, затова пийте поне по осем чаши вода на ден (тук включваме и билковите чайове).

Упражнявайте се ежедневно, дори да е по 15 минути.

Взимайте витамини - по-точно B и С, които горят мазнините. Добавките от хром помагат за стабилизиране на кръвната захар, която иначе ни кара да ядем сладки храни. Мултивитамини с минерали плюс хром са идеалното решение.

Седемдневен план за стегната фигура - примерно меню

Ден 1

Закуска: Половин чаша овесени ядки (варени или омекнали в топла вода). Добавете една лъжица мед и нарежете ябълка.
Обяд: Зелена салата с риба тон, но без олио, синьо сирене и дресинг.
Вечеря: Пълнозърнеста паста, която приготвяте с босилек и ситно счукани тиквени семки. Салата от домати със зехтин.

Ден 2

Закуска: Варено яйце и филия ръжен хляб с малко масло.
Обяд: Супа – вегетарианска или перфектният източник на белтъчини – леща или бобена.
Вечеря: Филе от риба тон или бяло пилешко месо. Сервирайте с половин чаша варен ориз, броколи и тиквички на пара.

Ден 3

Закуска: Мюсли с кисело мляко, но проверете на пакета дали не е обогатено със захар.
Обяд: Зелена салата с пиле без дресинг.
Вечеря: Една порция гювеч от картофи, гъби, моркови и чушки.

Ден 4

Закуска: Фреш от портокал и филия препечен хляб с прясно сирене.
Обяд: Печени картофи, без майонеза, но със салата от моркови с лимонов сок.
Вечеря: Салата от домати и марули с филия ръжен хляб.

Ден 5

Закуска: Бъркани яйца с филия типово хлебче.
Обяд: Пилешка пържола и сурови зеленчуци.
Вечеря: Запържете лук, чесън, червен пипер и пилешки гърди в малко зехтин и сервирайте с доматена салца.

Ден 6

Закуска: Изберете нещо от предишните дни.
Обяд: Супа от зеленчуци.
Вечеря: Печена риба, поръсена с лимонов сок, но без салата.

Ден 7

Закуска: Повторете някоя от закуските до момента.
Обяд: Бобена салата или печени на грил зеленчуци.
Вечеря: Печени картофи на фурна без мазнина.

Извънредни ситуации

Не можете да живеете без шоколад. Може да хапнете няколко блокчета дневно, но не и цял шоколад. Изпитаната схема е - две парченца сутрин и две следобед, за да не ви скача кръвната захар като кон на състезания.

Опитайте се да се наслаждавате на усещането със затворени очи. Не го дъвчете, а го оставете да се разтопи в устата ви. Пробвайте черен шоколад - не е толкова сладък, колкото млечния, но вкусът ще ви държи по-дълго.

назад ...

Диетата „пещерен човек” намалява риска от рак на дебелото черво

Това е един модерен начин да се свалят килограми. Но диетата на пещерния човек диета може да има друго, още по-важно предимство. Изследователите казват, че тя може да намали риска от рак на дебелото черво наполовина.

Последователи на диетата се отказват от преработени храни – бързи закуски, пакетирани стоки, хляб и тестени изделия. Вместо това, те само ядат храни, които са били на разположение на нашите предци, като плодове, зеленчуци, ядки и месо.

прочети повече ...

Не можете да се придържате към диетата си – бактериите в стомаха ви са виновни

Силната воля може да не единствената сила, което е необходима на човек, да се придържа към здравословна диета.

Ново проучване установи, че микроскопични бактерии, живеещи в червата ни, може да управляват избора ни на диета и хранене.

Екипът от учени от Университетския колеж в Сан Франциско, Държавния университет на Аризона и Университета на Ню Мексико, открил, че чревните бактерии могат да бъдат отговорни за глада.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Търси в статии