Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Система за балансирано хранене в диета

Пълноценната диета представлява система за балансирано хранене, която нормализира обмяната на веществата и води до отслабване.

Диетата се спазва 2 седмици и обещава смъкване на 2-3 килограма.

По време на пълноценната диета се консумират предимно прясно мляко, елда, зеленчуци и плодове. Месото, яйцата и рибата се приемат в ограничени количества. Пие се поне по 1,5-2 литра вода на ден.

Пълноценна диета - примерно меню

Понеделник

Закуска: 1 чаша топло прясно мляко
Втора закуска: 1/2 купичка сварена елда с 1 лъжичка мед
Обяд: 100 г сирене, 1 салата от сезонни зеленчуци по избор, 1 чаша топло мляко
Следобедна закуска: 2-3 мандарини
Вечеря: 3 варени картофа, 1 салата от червено цвекло със счукани орехи, подправена със зехтин и лимонов сок, 1 филийка пълнозърнест хляб

Вторник

Закуска: 1 чаша топло прясно мляко
Втора закуска: 1/2 купичка сварена елда с 1 лъжичка мед
Обяд: 250 г варена риба, 2 варени картофа, 1 зелена салата
Следобедна закуска: 1 ябълка
Вечеря: 1 зелева салата с моркови, подправена със зехтин и лимонов сок, 1 твърдо сварено яйце, 1 чаша топло прясно мляко

Сряда

Закуска: 1 чаша топло прясно мляко
Втора закуска: 50 г сирене, 1 препечена филийка пълнозърнест хляб
Обяд: 200 г печено пилешко месо без кожата, 1 салата от сезонни зеленчуци по избор, 1 чаша  фреш от портокал
Следобедна закуска: 1 банан
Вечеря: 150 г картофено пюре, 100 г сирене, 1 филийка пълнозърнест хляб, 1 чаша топло прясно мляко

Четвъртък

Закуска: 1 чаша фреш от портокал
Втора закуска: 1 препечена филийка пълнозърнест хляб, 50 г сирене
Обяд: 1/2 купичка сварена елда с 1 лъжичка мед, 1 парче варено нетлъсто месо
Следобедна закуска: 1 морков
Вечеря: 100 г варен ориз, 1 салата от сезонни зеленчуци по избор, 1 чаша топло прясно мляко

Петък

Закуска: 1 чаша кисело мляко
Втора закуска: 1 банан
Обяд: 1 кюфте от нетлъста кайма на скара, 2 варени картофа, 1 чаша билков чай без захар
Следобедна закуска: 1 чаша фреш от грейпфрут
Вечеря: 1 плодова салата от сезонни плодове с мед

Събота

Закуска: 1 чаша топло прясно мляко
Втора закуска: 1/2 купичка сварена елда с 1 лъжичка мед
Обяд: 2 варени картофа, 1 парче печено нетлъсто месо
Следобедна закуска: 1 портокал
Вечеря: 100 г варен ориз, 1 зелева салата с моркови, подправена със зехтин и лимонов сок

Неделя

Закуска: 1 чаша топло прясно мляко
Втора закуска: 1 купичка варен ориз с прясно мляко и 1 лъжичка мед
Обяд: 200 г печена риба, 2 варени картофа
Следобедна закуска: 1 ябълка
Вечеря: 1 нетлъста печена пържола, 1 салата от сезонни зеленчуци по избор, 1 филийка пълнозърнест хляб

назад ...

Бананова диета

Преди да се подложите на бананова диета е нужна подготовка. През предходния ден е напълно забранено да се яде каквато и да било солена, мазна, пушена или пържена храна. Не се препоръчва и нищо сладко. За да бъде диетата успешна и да даде очакваните бързи резултати в отслабването, подбирайте добре бананите – не бива в никакъв случай да се ядат неузрели плодове – в тях се съдържат редица трудно усвоими от организма вещества. В никакъв случай не яжте сушени банани – в тях се съдържат 5-6 пъти повече калории.

прочети повече ...

Лимонова диета - Напитка с кленов сироп за отслабване

За да приготвите тази напитка са Ви необходими следните съставки:

- 2 супени лъжици кленов сироп 
- 2 супени лъжици прясно изцеден лимонов сок
- 1 щипка (1/4 лъжица) джинджифил на прах или лют червен пипер (чили) за подобряване на метаболизма и циркулацията
- 300 мл. топла или студена вода

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Търси в статии