Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Диета "Здраве"

Диетата е разработена от Моrris Malato.

Тя може да се прилага дълго време, тъй като не обрича на глад и включва необходимите за организма хранителни вещества.

С нея е възможно да се отслабне от 3 до 5 килограма при еднократно прилагане. Много важно е да се пие достатъчно вода и билкови чайове без подсладител. Диетата е удобна и за студените сезони.

Понеделник

Закуска: 1 чаша прясно мляко, 1 препечена филийка пълнозърнест хляб или сухар.
Обяд: 150 грама ориз, 100 грама салата от сурови зеленчуци, които не съдържат скорбяла.
Вечеря: 100 грама варено телешко или пилешко месо, 150 г салата от сурови зеленчуци, 1 чаша сок от ябълка.
Преди лягане: само вода.

Вторник

Закуска: 100 грама нискомаслена извара. Чаша неподсладен зелен чай или черно кафе.
Обяд: 150 грама варено говеждо или пилешко месо, 100 г ориз.
Вечеря: 200 грама салата от пресни домати и лук, подправена само с малко количество растително масло.
Преди лягане: 1 чаша доматен сок.

Сряда

Закуска: 100 г варено говеждо, пилешко или пуешко месо без сол. Чаша неподсладен зелен чай или черно кафе.
Обяд: 150 грама варена риба, 150 г салата от кисело зеле с лук и варен грах.
Вечеря: 150 грама варен ориз, 1 ябълка.
Преди лягане: 1 чаша сок от ябълка.

Четвъртък

Закуска: 100 грама варено телешко месо. Чаша неподсладен зелен чай или черно кафе.
Обяд: 1 порция зеленчукова супа, варена в бульон от постно месо. Малка филийка черен хляб.
Вечеря: 100 г варено постно месо, 150 грама варен ориз.
Преди лягане: 1 чаша сок от ябълка.

Петък

Закуска: 1 чаша прясно мляко, 1 препечена филийка пълнозърнест хляб или сухар.
Обяд: 150 грама варена риба, 2 малки варени картофа, 100 грама салата от прясно настъргани моркови с малко количество майонеза.
Вечеря: 100 грама варено и нетлъсто агнешко месо, 150 грама салата от пресни зеленчуци.
Преди лягане: само вода.

Събота

Закуска: 1 варено яйце. Чаша неподсладен зелен чай или черно кафе с 2 овесени бисквити.
Обяд: 100 г варен ориз, 100 г варено постно месо.
Вечеря: 200 грама варена риба, 100 грама салата плодове (ябълки, сливи, круши, портокали).
Преди лягане: чаша портокалов сок.

Неделя

Закуска: 100 г шунка, 1 препечена филийка, чай или кафе – 1 чаша.
Обяд: 100 грама варен ориз, 150 грама салата от сурови зеленчуци, подправени само с растително масло.
Вечеря: 200 г говеждо или пилешко месо, 100 г салата от зеле с лук и зелен грах.
Преди лягане: само вода.

назад ...

Бананова диета

Преди да се подложите на бананова диета е нужна подготовка. През предходния ден е напълно забранено да се яде каквато и да било солена, мазна, пушена или пържена храна. Не се препоръчва и нищо сладко. За да бъде диетата успешна и да даде очакваните бързи резултати в отслабването, подбирайте добре бананите – не бива в никакъв случай да се ядат неузрели плодове – в тях се съдържат редица трудно усвоими от организма вещества. В никакъв случай не яжте сушени банани – в тях се съдържат 5-6 пъти повече калории.

прочети повече ...

Лимонова диета - Напитка с кленов сироп за отслабване

За да приготвите тази напитка са Ви необходими следните съставки:

- 2 супени лъжици кленов сироп 
- 2 супени лъжици прясно изцеден лимонов сок
- 1 щипка (1/4 лъжица) джинджифил на прах или лют червен пипер (чили) за подобряване на метаболизма и циркулацията
- 300 мл. топла или студена вода

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Търси в статии