Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Супер ефикасна диета

Тази диета е супер ефикасна за всички, които имат спешна нужда от сваляне на килограми. Диетата е лесна за изпълнение, но е за хора, които могат да понасят леко чувство на глад. За 14 дни се свалят около 7-8 кг.

Супер ефикасната диета трябва да се спазва стриктно. Пие се много вода, поне 1,5-2 литра. Диетата е препоръчително да се спазва 2 пъти годишно за освобождаване от токсините.

Супер ефикасна диета - примерно меню

Понеделник

Закуска: 1 чаша кафе или чай без захар, 1 малък сухар
Втора закуска: 2 твърдо сварени яйца
Обяд: 100 г спанак, подправен с 1 ч.л. растително масло и лимонов сок на вкус; 1 домат
Вечеря: 1 голямо кюфте на скара от телешка кайма, 1 салата от домати и ситно нарязан пресен лук с 1 ч.л. растително масло.

Вторник

Закуска: 1 чаша кафе или чай без захар, 1 малък сухар
Втора закуска: 1 портокал или 1 ябълка
Обяд: 1 салата от домати и тънко нарязано прясно зеле с 1 ч.л. растително масло и лимонов сок
Вечеря: 2 твърдо сварени яйца, 200 г варено пилешко месо; 1 зелена салата, подправена с лимонов сок

Сряда

Закуска: 1 чаша кафе или чай без захар
Втора закуска: 1 твърдо сварено яйце
Обяд: 200 г варени моркови, подправени с 1 ч.л. растително масло, 100 г сирене
Вечеря: 1 плодова салата с плодове по избор

Четвъртък

Закуска: 1 чаша натурален сок от ябълка
Втора закуска: 1 ябълка
Обяд: 250 г варена или печена риба на скара; 1 домат
Вечеря: 1 голямо кюфте на скара от телешка кайма; 1 зелена салата, подправена с 1 ч.л. растително масло и лимонов сок

Петък

Закуска: 1 чаша натурален сок от моркови
Втора закуска: 1 ябълка
Обяд: 200 г печено пиле (без кожата), 1 зелена салата, подправена с 1 ч.л. растително масло и лимонов сок
Вечеря: 2 твърдо сварени яйца, 1 настърган морков, подправен с няколко капки растително масло

Събота

Закуска: 1 чаша чай без захар; 1 малък сухар
Втора закуска: 1 портокал
Обяд: 200 г печено нетлъсто месо, 1 салата от тънко нарязано прясно зеле с лимонов сок на вкус
Вечеря: 100 г настъргани моркови, подправени с няколко капки растително масло, 150 г сирене

Неделя

Закуска: 1 чаша чай без захар, 1 малък сухар
Втора закуска: 1 морков
Обяд: 200 г варено или печено пиле (без кожата)
Вечеря: 300 г плодове по избор

назад ...

Десерт време на диета: Сладък оризов пудинг

Този вкусен оризов пудинг се прави с полуобезмаслено мляко и само толкова захар, колкото  да залъже вашите вкусови рецептори. Можете да го сервирате топъл с лъжица сладко или студен със сочен компот (виж по-долу).

Сладък оризов пудинг - само 136 калории на порция

Нужни продукти:

● 150 грама ориз
● 600мл полуобезмаслено мляко

прочети повече ...

Десерт по време на диета: Ябълкови тарталети

Ето още една рецепта за хората, които на са диета, но просто не могат да живеят без вкусен сладък десерт.

Ябълкова тарталета - само 124 калории на порция

Нужни продукти:

● 320 грама бутер тесто
● ½ супени лъжици обикновена брашно
● 2 супени лъжици кайсиев конфитюр
...

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Търси в статии