Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Отслабване с плодова диета

С плодова диета може да свалите 2-3 кг за три дни или до 6 кг за седмица. Плодовете са идеални помощници в отслабването. Най-активно изгарят мазнините ябълките, кивито и цитрусовите плодове.

Плодовете са богат източник на целулоза, витамини, минерали и други фитохимикали. Съдържат малко калории и почти никакви мазнини (с изключение на авокадото).

Помагат да контролираме теглото си и намаляват риска от болести, свързани със затлъстяването.

Пресните плодове винаги са най-добрият избор, но и замразените плодове без допълнителна захар, консервирани в собствен сок или вода, са също приемлива алтернатива.

Сушени плодове яжте по-малко, защото те са концентриран източник на калории (с висока енергийна плътност), т.е. малко количество съдържа много калории.

Плодовете са чудесни за похапване между основните ястия, ако имате този навик, а също и ако сте пристрастени към сладките неща. Плодовете са неизменна част от добре балансираното хранене.

Добавете плодове към зърнената си закуска, към салатата или ги използвайте като десерт.

Избирайте плодовете според сезона – колкото по-близо сте до източника, толкова по-пресни ще са плодовете. Предпочитайте плодове, които изглеждат тежки за размерите си. Купувайте плодове, запазили естествения си аромат.

Измивайте старателно със студена течаща вода всички плодове преди да ги разрежете или захапете. Когато ядете кората, не я белете, за да не се лишавате от допълнителни хранителни вещества, включително целулоза.

Приготвяйте плодовете непосредствено преди консумация, за да запазите максимално аромата, структурата и хранителните вещества в тях. Някои плодови салати стават по-вкусни, ако ги оставите за малко в хладилника преди сервиране, за да дадете възможност на различните аромати да се смесят.

Бърза плодова диета

Първи ден

Закуска: 1 банан, 100 г нискомаслено кисело мляко
Втора закуска: 1 ябълка (през лятото може няколко парчета диня или половин пъпеш)
Обяд: 1 плодова салата от киви, портокали и ягоди, смесени с 200 г нискомаслено кисело мляко
Вечеря: 1/2 грейпфрут, 200 г сварено пилешко месо (без кожата), 1 салата от сурови зеленчуци с лимонов сок, 2 кивита

Втори ден

Закуска: 1 чаша дребни плодове (ягоди, малини, боровинки), смесени с 1/4 чаша диетичен корнфлейкс
Втора закуска: 1 ябълка (през лятото може няколко парчета диня или половин пъпеш)
Обяд: няколко резенчета пресен ананас (в краен случай консервиран)
Вечеря: 1 портокал, 200 г варено пуешко месо (без кожата), 1 зелена салата с лимон, 1 круша

Трети ден

Закуска: 1 портокал, 1 чаша нискомаслено кисело мляко
Втора закуска: 1 ябълка (през лятото може няколко парчета диня или половин пъпеш)
Обяд: коктейл от 1 банан, 1 чаша ягоди и малко сок от ябълки, разбити в блендер
Вечеря: 200 г варена или печена риба с лимонов сок, 1 чаша задушено брюкселско зеле или броколи, 1 чаша дребни плодове с малко охладено кисело мляко за десерт

назад ...

Бананова диета

Преди да се подложите на бананова диета е нужна подготовка. През предходния ден е напълно забранено да се яде каквато и да било солена, мазна, пушена или пържена храна. Не се препоръчва и нищо сладко. За да бъде диетата успешна и да даде очакваните бързи резултати в отслабването, подбирайте добре бананите – не бива в никакъв случай да се ядат неузрели плодове – в тях се съдържат редица трудно усвоими от организма вещества. В никакъв случай не яжте сушени банани – в тях се съдържат 5-6 пъти повече калории.

прочети повече ...

Лимонова диета - Напитка с кленов сироп за отслабване

За да приготвите тази напитка са Ви необходими следните съставки:

- 2 супени лъжици кленов сироп 
- 2 супени лъжици прясно изцеден лимонов сок
- 1 щипка (1/4 лъжица) джинджифил на прах или лют червен пипер (чили) за подобряване на метаболизма и циркулацията
- 300 мл. топла или студена вода

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Търси в статии