Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Сладка диета с леко гладуване

Сутрин се започва винаги с чиста минерална вода - половинка , за да се подготви организмът за закуската и да се промие стомаха.

След водата се изчаква 15-20 минути преди да се поеме плод.

Може да си направите сок от ябълки или друго, но най-добре е да си хапнете 2 грейпфрута, за да се заредите с витамин С и други минерали. Между кисел плод и сладък трябва да се изчака 30 минути, както и след плод да не се яде 30 минути! Това е важно правило.

И така преминаваме към сладък плод, на който организма иска повече въглехидрати (съобразявайте се с биологичния си часовник).

След като сте се научили на разделно хранене и приемане на течности в нужното време, може всеки ден да си градите свой режим, като разнобразявате менюто. След като знаете макрорежима, изградете си свой микрорежим според индивидуалните сигнали на организма.

Научите ли го веднъж на правилно хранене, оставате завинаги избавени от чревоугодничеството и лошите навици.

И така, когато стане време за обяд, всеки може да си прецени времето и да изяде нещо 30 минути преди обяд или да пийне малко вода.Обядът не трябва да включва никаква сол. Тя е достатъчна в хляба, рибата и месото, изобщо в голяма част от храната.

Какво искате да обядвате? Обяд номер едно – печена пъстърва на фурна; обяд 2 - телешко варено с картофки; обяд 3 - грах с свинско; обяд 4 – лещичка. Хлябът е задължителен – от 3 до 5 филийки.

Не се притеснявайте, той е въглехидрат!

Каквото и да си изберете за обяд спазвайте следната мярка: на ден организмът не може да преработи повече от 300 мг холестерол, затова ви давам да си изчислите по колко ще поемате. В 100 г свинско месо има 70 мг холестерол; телешко - 65 мг, пиле (без кожа) - 60 мг без кожа. 100 г кашкавал си е 100 мг холестерол – внимавайте! 100 грама сирене е 60 мг холестерол. 100 г кисело мляко е 7 мг холестерол.

Не консумирайте никакво олио, а гответе с малко соево олио в най-краен случай.Така остава само да дадем на организма нужните фибри, за да се бори с лошия холестерол. Чудесен е овесът, който трябва да прибавите към обяда с малко кисело мляко (2 лъжици овес).

И така, вече сте обядвали да речем в 13 или в 14 часа, а сега е време за малко гладуване - от 16 часа  до 10 часа на другия ден.

За тези, които не могат да издържат, правят следното: в 16 часа хапват 50 грама бадеми. Вечерта в 19 часа: кисело мляко с овес, филийка хляб - хубав хляб (без бяло брашно) и малко хубаво сирене (50-100 грама). Холестеролът вече знаете как да си премерите, за да не превишите лимита.

назад ...

Бананова диета

Преди да се подложите на бананова диета е нужна подготовка. През предходния ден е напълно забранено да се яде каквато и да било солена, мазна, пушена или пържена храна. Не се препоръчва и нищо сладко. За да бъде диетата успешна и да даде очакваните бързи резултати в отслабването, подбирайте добре бананите – не бива в никакъв случай да се ядат неузрели плодове – в тях се съдържат редица трудно усвоими от организма вещества. В никакъв случай не яжте сушени банани – в тях се съдържат 5-6 пъти повече калории.

прочети повече ...

Лимонова диета - Напитка с кленов сироп за отслабване

За да приготвите тази напитка са Ви необходими следните съставки:

- 2 супени лъжици кленов сироп 
- 2 супени лъжици прясно изцеден лимонов сок
- 1 щипка (1/4 лъжица) джинджифил на прах или лют червен пипер (чили) за подобряване на метаболизма и циркулацията
- 300 мл. топла или студена вода

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Търси в статии