Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Диета срещу безсъние

Стресът, проблемите, обездвижването и неправилното хранене могат да предизвикат трайни проблеми със съня. Почти всеки човек има проблеми със съня, a pонякога допълнителното тегло утежнява още проблема.

Предложеният вариант е подходящ и за хора, които се занимават умерено със спорт - бягане, аеробика и др. Ако ходите на фитнес, този режим не е особено подходящ за вас, тъй като ще се нуждаете от повече калории.

Същото важи ако се занимавате с тежка и изтощаваща физически и психически работа (строители, работници, инженери, банкови служители и др.).

Спазвайте диетата в продължение на 4-6 седмици, като можете да сменяте вариантите в менютата.

При положителен ефект починете една седмица и повторете на ново курса и не правете тази диета повече от два пъти на 6 месеца.

Имайте предвид, че проблемите със съня ви може да се дължат на по-сериозна причина, затова ако не получите ефект от диетата се обърнете към лекар.

Трябва да знаете, че диетата не може да реши отведнъж вашите проблеми с теглото и съня, ако водите нездравословен живот. Старайте се да спортувате или поне да се движите повече. Пийте минимум 1.5 литра течности на ден, без да смятате тези посочени в диетичния режим и не консумирайте алкохол докато трае курса.

Ако искате да имате здрав сън не пийте чай, кафе и тонизиращи напитки след 5 часа следобед, както и се старайте да се храните поне три часа преди сън.

Един вариант за диета:

Закуска
- Овесени ядки с обезмаслено прясно или кисело мляко.
- 1 банан

Обяд
- Зеленчуци (може и един домат) с малко сирене (обезмаслено).
- Малко риба (може и от консерва) - 150-200 гр.

Вечеря
- 200-300 гр. печено пилешко месо (по възможност консумирайте бялото месо)
крем супа (може да е от какъвто и да е зеленчук, който имате под ръка) - ако не ви се прави супа изпийте чаша мляко и хапнете един два печени картофа, ако сте запекли пилето с картофи.
- Минерална вода с резен лимон.

Не забравяйте, че трябва да се храните с тази диета, поне три часа преди да си легнете. 

Ако сте леко пригладнял преди лягане може да хапнете нещо от изброените варианти:
- 1 чаша топло обезмаслено мляко с една лъжица мед и канела.

назад ...

Бананова диета

Преди да се подложите на бананова диета е нужна подготовка. През предходния ден е напълно забранено да се яде каквато и да било солена, мазна, пушена или пържена храна. Не се препоръчва и нищо сладко. За да бъде диетата успешна и да даде очакваните бързи резултати в отслабването, подбирайте добре бананите – не бива в никакъв случай да се ядат неузрели плодове – в тях се съдържат редица трудно усвоими от организма вещества. В никакъв случай не яжте сушени банани – в тях се съдържат 5-6 пъти повече калории.

прочети повече ...

Лимонова диета - Напитка с кленов сироп за отслабване

За да приготвите тази напитка са Ви необходими следните съставки:

- 2 супени лъжици кленов сироп 
- 2 супени лъжици прясно изцеден лимонов сок
- 1 щипка (1/4 лъжица) джинджифил на прах или лют червен пипер (чили) за подобряване на метаболизма и циркулацията
- 300 мл. топла или студена вода

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Търси в статии