Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Двумесечна диета - без алкохол и газирани напитки

За да има такава фигура, кралицата на еротичните танци Дита фон Тийз внимава какво хапва. Диетата, която може да ви помогне да запазите хубавото си тяло, е двумесечна и забранява приемане на алкохол и газирани напитки.

Понеделник

Закуска: 1 чаша кафе или чай без захар, 100 г обезмаслена извара, 1 ябълка.
Втора закуска: 100 г варени моркови, 1 ябълка.
Обяд: 100 г сварена риба, 150 г салата от кисело зеле, 50 г стерилизиран грах.
Вечеря: 1 порция вегетариански борш или друга зеленчукова супа, 2 варени картофа, 1 чаша билков чай без захар

Вторник

Закуска: 1 чаша кафе или чай без захар, 1 чаша айрян или нискомаслено кисело мляко, 1 банан.
Втора закуска: 1 портокал.
Обяд: 200 г салата от ситно нарязано прясно зеле с малко стерилизиран грах и кромид лук, подправена с 1 чаена лъжичка растително масло, 100 г нарязано на ивички варено или печено телешко месо, 1 чаша натурален сок от ябълка.
Вечеря: 100 г варена риба, 2 малки варени картофа, 1 портокал.

Сряда

Закуска: 1 чаша кафе или чай без захар, 1 варено яйце, 1 препечена филийка пълнозърнест хляб. Втора закуска: 100 г сварена елда с нарязан на парченца плод по избор.
Обяд: 150 г варено или печено пилешко месо (без кожата), 2 ябълки, 1 портокал.
Вечеря: 1 зелева салата, подправена с 1 чаена лъжичка растително масло, 1 чаша натурален сок от ябълка.

Четвъртък

Закуска: 1 чаша кафе или чай без захар, 1 чаша нискомаслено кисело мляко, 1 пълнозърнест сухар.
Втора закуска: 1 ябълка, 2 мандарини.
Обяд: 100 г сварено нетлъсто месо, 150 г салата от кисело зеле с малко стерилизиран грах и кромид лук.
Вечеря: 1 порция зеленчукова супа, 100 г настъргани сурови моркови.

Петък

Закуска: 1 чаша кафе или чай без захар, 100 г обезмаслена извара.
Втора закуска: 1 ябълка, 1 портокал, 1 чаша натурален сок от портокал.
Обяд: 200 г салата от ситно нарязано прясно зеле с малко стерилизиран грах и кромид лук, подправена с 1 чаена лъжичка растително масло, 100 г нарязано на ивички варено или печено телешко месо, 1 чаша натурален сок от портокал.
Вечеря: 150 г риба, печена на фурна или на скара, 2 варени картофа, 1 чаша билков чай без захар.

Събота

Закуска: 1 чаша кафе или чай без захар, 1 чаша айрян или нискомаслено кисело мляко, 1 банан.
Втора закуска: 100 г обезмаслена извара.
Обяд: 1 порция зеленчукова супа, 1 филийка пълнозърнест хляб.
Вечеря: 100-150 г нетлъсто печено свинско месо, 100 г настъргано варено червено цвекло, 1 чаша билков чай без захар.

Неделя

Закуска: 1 чаша кафе или чай без захар, 1 варено яйце, 1 препечена филийка пълнозърнест хляб.
Втора закуска: 100 г сварена елда с 1 чаена лъжичка мед.
Обяд: 100 г варена риба, 150 г салата от сезонни зеленчуци по избор, подправена с 1 чаена лъжичка растително масло.
Вечеря: 100 г варено телешко месо, 2 варени картофа, 1 ябълка, 1 чаша натурален сок от ябълка.

назад ...

Бананова диета

Преди да се подложите на бананова диета е нужна подготовка. През предходния ден е напълно забранено да се яде каквато и да било солена, мазна, пушена или пържена храна. Не се препоръчва и нищо сладко. За да бъде диетата успешна и да даде очакваните бързи резултати в отслабването, подбирайте добре бананите – не бива в никакъв случай да се ядат неузрели плодове – в тях се съдържат редица трудно усвоими от организма вещества. В никакъв случай не яжте сушени банани – в тях се съдържат 5-6 пъти повече калории.

прочети повече ...

Лимонова диета - Напитка с кленов сироп за отслабване

За да приготвите тази напитка са Ви необходими следните съставки:

- 2 супени лъжици кленов сироп 
- 2 супени лъжици прясно изцеден лимонов сок
- 1 щипка (1/4 лъжица) джинджифил на прах или лют червен пипер (чили) за подобряване на метаболизма и циркулацията
- 300 мл. топла или студена вода

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Търси в статии