Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Отслабване чрез дълбоко дишане

Ако ви е трудно да се придържате към диета от моркови и листа от маруля, тази новина за новата техника за отслабване, която е хит в Япония, може да бъде музика за ушите ви.

Бившият актьор Мики Риосуке твърди, че изгубил 12 кг и пет сантиметра от талията си за седем седмици, като следвал собствената си диета наречена Дълъг Дъх.

Г-н Риосуке (на 55), твърди, че последователите на диетата просто трябва да прекарат две минути на ден като се концентрират върху дълги вдишвания и агресивно издишване.

Гуруто казва, че той е изобретил диетата по погрешка, докато практикувал дихателни техники, в опит да намали болката в гърба си. Докато той практикувал дихателните техники, г-н Риосуке забелязал, че започнал да губи тегло.

В резултат на откритието, той е изготвил Диетата Дълъг Дъх, която кара човек да заеме определена позиция преди да започне да вдишва за три секунди и след това да издишва силно в продължение на седем секунди.

Г-н Риосуке твърди, че хората, които практикуват тази техника на дишане в продължение на две до пет минути на ден ще видят бързи резултати.

Има два начина за практикуване на диета.

Първият включва напрягането на задните части. Човек трябва да постави единия крак по-напред от тялото си и да отпусне цялата си тежест на другия крак.

В това положение, човек трябва да вдишва в продължение на три секунди, докато повдига ръцете си над главата. След това издишва, докато стяга всичките си мускули в продължение на седем секунди. При вторият начин за практикуване на техниката, човек стои изправен, стяга бедрата си и поставя една ръка на стомаха, а другата - в долната част на гърба си.

След това вдишва в продължение на три секунди и издишва за седем секунди.

Джил Джонсън, създателка на Oxycise - друга програма за отслабване на базата на дишането - каза: "Мазнините се състоят от кислород, въглерод и водород. Когато кислородът, който дишаме, достигне тези мазни молекули, той ги разгражда до въглероден диоксид и вода. Кръвта след това улавя въглеродния диоксид - отпадъчен продукт от телата ни - и го връща към белите дробове, за да го издишаме. Затова колкото повече кислород използват телата ни, толкова повече мазнини ще изгорим."

Диетата Дълъг Дъх увеличава мускулната сила на човека и дава тласък на неговия метаболизъм чрез увеличаване на нивата на кислород в кръвта.

Въпреки това, повечето експерти смятат, че практикуването й само по две минути на ден не е достатъчно, за да видите значителна загуба на тегло.

Ричард Годфри, главен физиолог в Британския олимпийски Медицински център, казва, че ефективността на техниката е много съмнителна.

Той каза: "Трениране със средна до висока интензивност - като гребане, бързо ходене или бягане - в продължение на дълъг период, е единственият начин да се изгарят мазнините и да се ускори метаболизма. Дълбоко дишане и нежни упражнения в продължение на пет минути на ден няма да изгорят достатъчно калории, за да се трансформира формата на тялото."

Иън Макдоналд - професор по физиология на метаболиза в Училището по биомедицинските науки в Дербишир - предупреждава, че твърде дълбокото дишане може дори да донесе повече вреда, отколкото полза.

"Дълбокото вдишване и издишване може да наруши баланса между въглероден диоксид и кислород в тялото. Това може да причини леко замайване и дори да предизвика слабост. "

Той също се съмнява, че простото дишане ще превърне мазнините в гориво.

"Свиването на мускулите, причинено от упражняването, мобилизира мастните запаси. Но само енергичните аеробни упражнения създават достатъчно енергия, за да се превърнат мазнините в гориво за тялото. Дълбокото дишане ще изгори най-много два процента мазнини."

назад ...

Пшеницата - маскираният убиец

Пшеницата - маскираният убиец
Уилям Дейвис

Знаете ли, че консумирането на две филийки пълнозърнест хляб може да увеличи кръвната ви захар много повече, отколкото това правят две лъжички бяла захар?

Провокативен здравен пътеводител за това как, като изключим пшеницата и тестените изделия, дори така наречените полезни пълнозърнести продукти от хранителния си режим, ще постигнем идеалното тегло, ще се избавим от нежеланите и нелицеприятни тлъстини и още по-важното - от широка гама здравословни проблеми!

прочети повече ...

Сокът също е вреден

Като се има предвид пороя от предупредителна информация за солените, мазни и сладки храни, може би си мислите, че изцяло естествените, неподправени плодови сокове биха компенсирали за нездравословната ви диета.

Но сега излиза, че дори тези напитки са вредни за нас.

Въпреки, че гледаме на тях като на здравословни алтернативи на газираните напитки, шейковете и плодовите сокове са всъщност "нова опасност" в борбата срещу затлъстяването, според диетолозите.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии