Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Истината е една - нацията ни затлъстява

Има си обективни причини за това. Две основни обективни причини: нерационално хранене и застоял живот. Навремето е нямало проблем човек да закуси с комат хляб, а после да отиде и да изразходва всичко това на нивата.

Проблемът е днес - закусваш с баница, а после засядаш зад бюрото. За обяд изхрупваш пакет чипс, а после на вечеря опустошаваш хладилника. Освен това да не забравяме и какво ядем. Чипсове, тутманици, съмнителни мазни баници, солети (ако сме на диета), за закуска филия с маргарин, щото маргаринът е по-полезен от кравето масло, тук-таме някой обезмаслен продукт, за да не трупаме мазнини (?!) и какви ли още не боклуци.

По-добре си свари две яйца и си занеси в службата заедно с един домат, за да се наобядваш с тях, вместо да четеш калориите върху опаковката на чипса и да се успокояваш, че те тези калории са нищо работа. Не са едни и същи калориите, постъпили в организма от едно яйце и тези от изпържени в маргарин и поръсени с консерванти картофи. Вторите със сигурност ще ти се залепят на д…то.

Няма да свалите десет килограма за две седмици, но после няма да качите петнайсет килограма за три. Ще сваляте бавно, но сигурно. Ако имате възможност, спортувайте. Ако нямате, поне се опитайте или да ходите пеша до работа, или поне част от пътя го минавайте пеша. Слезте две спирки по-рано и изминете останалото разстояние с кракомобила.

А когато постигнете целите си, не се нахвърляйте на сладкишите като еничари върху християнско село. Ако не обичате месо, то яжте поне риба, морски дарове, яйца и млечни продукти. Не забравяйте зеленчуците. Ограничете морковите, наблегнете на зелето, което е богат източник на целулоза и ще ви помогне да си разрешите проблемите с двете нули. И не се връзвайте на хората, които ви обещават, че ако се храните здравословно, ще хванете амнезия.

назад ...

Пшеницата - маскираният убиец

Пшеницата - маскираният убиец
Уилям Дейвис

Знаете ли, че консумирането на две филийки пълнозърнест хляб може да увеличи кръвната ви захар много повече, отколкото това правят две лъжички бяла захар?

Провокативен здравен пътеводител за това как, като изключим пшеницата и тестените изделия, дори така наречените полезни пълнозърнести продукти от хранителния си режим, ще постигнем идеалното тегло, ще се избавим от нежеланите и нелицеприятни тлъстини и още по-важното - от широка гама здравословни проблеми!

прочети повече ...

Сокът също е вреден

Като се има предвид пороя от предупредителна информация за солените, мазни и сладки храни, може би си мислите, че изцяло естествените, неподправени плодови сокове биха компенсирали за нездравословната ви диета.

Но сега излиза, че дори тези напитки са вредни за нас.

Въпреки, че гледаме на тях като на здравословни алтернативи на газираните напитки, шейковете и плодовите сокове са всъщност "нова опасност" в борбата срещу затлъстяването, според диетолозите.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии