Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Шепа ядки сваля килограмите

Твърдението е доказано вече при няколко изследвания. Последното е на болницата към университета Харвард, което установило, че пациенти, поставени на диета с прием на храни с 35% мазнини плюс ядки, свалили също толкова килограми, колкото и пациенти, чиято диета включвала храни с общо 20% мазнини.

Всякакви ядки са добри - орехи, бадеми, фъстъци. Ако не искате да развалите добрия ефект от тях обаче, хапвайте ги без сол. Избягвайте и ядки, покрити с шоколад и захар!

Главното обяснение е, че ядките намаляват усещането за глад. Нещо повече, те увеличават способността на тялото да изгаря мазнините, обяснява диетоложката Кейти Макманъс.

Разбира се, ако искате да останете слаби, не трябва да прекалявате с ядките. Основното е, че трябва да се спазва мярка, за да има резултат. Специалистите съветват да консумираме между 30 и 60 г на ден - не повече от една шепа. Защото около четвърт чаша ядки съдържа между 160 и 200 калории, или между 12 и 22 г мазнини. Яжте ги бавно, една по една. Или пък си купете ядки с черупки, така ще ви отнеме повече време, докато ги хапвате, съветва Кейти Макманъс.

Звучи твърде невероятно, но хапването на ядки също може да е ефективен начин за сваляне на килограми. Така че не се измъчвайте, ако на парти похапнете от купата, оставена на бара, докато си бъбрите с компания.

назад ...

Пшеницата - маскираният убиец

Пшеницата - маскираният убиец
Уилям Дейвис

Знаете ли, че консумирането на две филийки пълнозърнест хляб може да увеличи кръвната ви захар много повече, отколкото това правят две лъжички бяла захар?

Провокативен здравен пътеводител за това как, като изключим пшеницата и тестените изделия, дори така наречените полезни пълнозърнести продукти от хранителния си режим, ще постигнем идеалното тегло, ще се избавим от нежеланите и нелицеприятни тлъстини и още по-важното - от широка гама здравословни проблеми!

прочети повече ...

Сокът също е вреден

Като се има предвид пороя от предупредителна информация за солените, мазни и сладки храни, може би си мислите, че изцяло естествените, неподправени плодови сокове биха компенсирали за нездравословната ви диета.

Но сега излиза, че дори тези напитки са вредни за нас.

Въпреки, че гледаме на тях като на здравословни алтернативи на газираните напитки, шейковете и плодовите сокове са всъщност "нова опасност" в борбата срещу затлъстяването, според диетолозите.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии