Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Понякога мозъкът ни играе гладни игрички с нас

Това значи, че се чувствате гладни само минути, след като сте изяли огромна салата с парче месо. Всъщност това е сигнал за пристрастеност и съответно измама – ако в менюто ви липсва захар, то е нормално в началото тялото да има нужда от нея. Само с няколко лесни стъпки може да спрете неудържимото си желание за бързи въглехидрати.

Те ще предотвратят порива ви за „нещо сладко веднага!”, още преди да се е появил.
Можете да ги използвате както по време на празници, така и целогодишно, защото са основа на добра отслабваща стратегия. Положението нямаше да е толкова сериозно, ако не знаете, че към захарта можем да се пристрастите.

Знаете за закуската – ако я пропускате, тялото започва да търси ожесточено захар, а тя се намира лесно. По-добре хапвайте около 20 минути след ставане, още преди да сте хукнали по задачи.
Разкарайте всички малки сладкишчета, които ви примамват от сутрин до вечер. Те дебнат от чекмеджето на бюрото ви, от хладилника вкъщи, а понякога даже и от някой ъгъл на собствената ви кола.

Докато са на една ръка разстояние, ще са лесно достъпни и изкусителни. А това не е добра идея, особено по време на празници. Най-лесно е да ги замените със сурови ядки, консерви риба тон, плодове и зеленчуци. Те също могат да обитават офиса или кухнята ви, при това са наистина полезни.

Независимо дали един сладкиш е органичен или с естествени подсладители като мед или фруктоза (плодова захар), той пак си остава сладкиш. И няма да ви помогне да се вмъкнете в дънките, които правят дупето ви неустоимо секси.

За да избегнете прегрешение, отклонете вниманието си – разходете се, говорете с някой и просто мислете за нещо друго.

назад ...

Пшеницата - маскираният убиец

Пшеницата - маскираният убиец
Уилям Дейвис

Знаете ли, че консумирането на две филийки пълнозърнест хляб може да увеличи кръвната ви захар много повече, отколкото това правят две лъжички бяла захар?

Провокативен здравен пътеводител за това как, като изключим пшеницата и тестените изделия, дори така наречените полезни пълнозърнести продукти от хранителния си режим, ще постигнем идеалното тегло, ще се избавим от нежеланите и нелицеприятни тлъстини и още по-важното - от широка гама здравословни проблеми!

прочети повече ...

Сокът също е вреден

Като се има предвид пороя от предупредителна информация за солените, мазни и сладки храни, може би си мислите, че изцяло естествените, неподправени плодови сокове биха компенсирали за нездравословната ви диета.

Но сега излиза, че дори тези напитки са вредни за нас.

Въпреки, че гледаме на тях като на здравословни алтернативи на газираните напитки, шейковете и плодовите сокове са всъщност "нова опасност" в борбата срещу затлъстяването, според диетолозите.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии